به گزارش پایگاه خبری نشان :

 باشگاه خبرنگاران جوان/ استخدام افراد در ژاپن برای اهداف مختلف در واقع چیز جدیدی به شمار نمی‌رود، زیرا این خدمات مدت هاست که در ژاپن ارائه می‌شود. اما به تازگی ارائه یک سرویس عجیب توسط یک شرکت ژاپنی خبرساز شده است. از آنجا که افراد چاق با وزن دارای بیش از ۱۰۰ کیلوگرم در ژاپن بسیار نادر هستند این شرکت هر  مدل چاق را با پرداخت ساعتی ۲۰۰۰ ین به صاحبان مشاغل اجاره می‌دهد.

این شرکت خاص که نامش «Debucari» است اخیرا استخدام افراد چاق را آغاز کرده است. این سرویس اعلام کرده که خدمات خود را به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار می دهد. آقای «بلیز»، تاجری که بنیانگذار این شرکت است قبلا یک برند تجاری با نام «کوئیزیلا» را برای افراد چاق ثبت کرده است. او پیشتر برای فروش محصولات خود، افراد چاقی را که برای خرید لباس مراجعه می‌کردند به عنوان مدل شرکت خود انتخاب و استخدام می‌کرد. پس از آنکه او ۴۵ نفر را به شرکت خود اضافه کرد این ایده به ذهنش خطور کرد تا این افراد چاق استخدام شده را برای خدمات مشابه به صاحبان مشاغل اجاره دهد.

او در پاسخ به این سوال که چرا فکر می‌کند مردم (صاحبان مشاغل) این افراد را اجاره خواهند کرد دو دلیل آورد. بلیز گفت صاحبان مشاغل با اجاره مدل‌های چاق شرکت او، می‌توانند لباس‌های دلخواه و متنوعی را برای افراد چاق تولید کنند. دلیل دوم افراد چاقی که به دلیل اضافه وزن از پرو کردن لباس در فروشگاه‌ها رنج می‌برند با اجاره مدل ها‌ی چاق، می‌توانند اندازه دلخواه خود هنگام خرید لباس پیدا کنند.

حجم ویدیو: 1.06M | مدت زمان ویدیو: 00:00:19