به گزارش پایگاه خبری نشان :

سرهنگ "ضرغام آذین" سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهارکرد: روز گذشته در راستای ارتقای امنیت اجتماعی شب گذشته واحدهای عملیاتی در مناطق غرب تهران فعال بودند که در ساعت ۱۷ گشت انتظامی کلانتری ۱۴۰ " باغ فیض " به یک خودرو پژو ۲۰۷ سفیدرنگ با LED پلیس مشکوک شدند.

وی عنوان کرد: در گام نخست، ماموران کلانتری متوجه شدند، متهم با لباس شخصی خود را به شهروندان، مامور پلیس معرفی کرده و با این ترفند قصد گرفتن اخاذی و رشوه از مال باختگان را داشته است.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهم در تحقیقات ابتدایی خود را بیگناه معرفی می‌کرد اما رفتارها و پاسخ وی به سئوالات ماموران درخصوص خودرو کافی بود تا او به تناقض گویی بپردازد.

دستگیری پلیس قلابی در باغ فیض

سرهنگ آذین در ادامه خاطر نشان کرد: در گام بعدی ماموران کلانتری که به پلیس قلابی مشکوک شده بودند، متهم را با تیزهوشی و اقدامات فنی دستگیر و روانه کلانتری ۱۴۰ "باغ فیض" کردند.

وی تصریح کرد: در تحقیقات ابتدایی از خودرو متهم ۲ سر برگ و مهر ارگان‌های دولتی همراه با اسلحه پلاستیکی، شوکر و گاز اشک آور کشف و ضبط شد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: پلیس قلابی در تحقیقات صراحتا به ۲۰ فقره رشوه گیری و اخاذی با جعل عنوان پلیس از شهروندان اعتراف کرده و مشخص شد متهم با شیوه پیشنهاد ازدواج به بانوان از آنها کلاهبرداری می‌کرده است.

سرهنگ آذین در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند، عنوان کرد: پرونده متهم پس از اعترافاتش برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.