به گزارش پایگاه خبری نشان :

باشگاه خبرنگاران جوان، کشور هند از جمله کشور‌هایی است که در ایستگاه‌های قطار آن حوادث زیادی رخ می‌دهد. به تازگی نیز سقوط مسافر به داخل شکاف بین قطار و سکو در یکی از ایستگاه‌های قطار این کشور خبرساز شده است. در این حادثه که در تاریخ ۱۱ ژوئن و در ایستگاه قطار «چهاتراپاتی شیواجی ماهاراج تِرمینوس» در بمبئی رخ داد این مسافر با واکنش سریع مأموران از مرگ گریخت.

این مسافر که هویتش مشخص نشده قصد سوار شدن به قطار بمبئی_ مانگالورو را داشت که بر اثر لغزیدن و از دست دادن تعادل خود به شکاف میان قطار و سکو سقوط کرد. در حالی که این قطار در حال ترک ایستگاه بود این مرد تلاش کرد تا با گرفتن درب قطار سوار آن شود که دچار حادثه شد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده نشان می‌دهد که ماموران ایستگاه با دیدن این صحنه بلافاصله وارد عمل شده و این مرد را از میان شکاف بیرون می‌کشند. اداره راه آهن مرکزی هند با انتشار این ویدئو در توئیتر نوشت: «دو قهرمان در این حادثه حضور داشتند. یک مسافر که قصد سوار شدن به قطار بمبئی_ مانگالورو را داشت به پایین سقوط کرد. زندگی این مسافر توسط ماموران هوشیار ما نجات یافت.»

نام این دو مامور وظیفه شناس «نارسینگ کانوجیا» و «جیتندار پال» بوده است. بنا به این گزارش قطار لحظاتی بعد برای اطمینال از سلامت این سه نفر توقف کرد. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری وظیفه شناسی و هوشیاری این ماموران در نجات جان یک انسان را ستودند.

حجم ویدیو: 1.07M | مدت زمان ویدیو: 00:00:19