به گزارش پایگاه خبری نشان :

دیروز بازار سهام در ساعت 3 بعدازظهر در اروپا آغاز به کار کرد و در آن مقطع ارزش سهم کوکاکولا نزدیک به 56.10 دلار بود. 30 دقیقه بعد و هنگامی که کریستیانو رونالدو و فرناندو سانتوس وارد نشست خبری ورزشگاه پوشکاش بوداپست شده و ستاره پرتغالی آن جملات را به زبان آورد، سهام کوکاکولا به پایین ترین قیمت خود رسیده و به رقم 55.22 دلار در هر سهم تنزل یافت.

 

ژست رونالدو و کنار گذاشتن بطری های نوشابه باعث افت شدید و 1.6 درصدی این شرکت در بازار بورس شد. بدین ترتیب از نظر اقتصادی، کوکاکولا از ارزش 242 میلیارد دلار به 238 میلیارد دلار رسید و خسارتی چهار میلیارد دلاری را متحمل شد

 

البته رونالدو در گذشته نیز در مصاحبه ای مدعی شد که داشتن رژیم غذایی سالم و به دور از مصرف قند و چربی برایش بسیار مهم است. کریستیانو رونالدو در مورد رژیم غذایی پسرش گفته بود: "من نسبت به پسرم سخت گیر هستم. گاهی اوقات او کوکا و فانتا نوشیده و چیپس می خورد و خود او نیز می داند که من این کار را دوست ندارم."

اما داستان رونالدو و کوکاکولا مربوط به امروز و دیروز نیست و ریشه در اوایل دوران بازی این ستاره پرتغالی در منچستریونایتد دارد. یان اگه فورتافت، بازیکن سابق یونایتد خاطره ای از درگیری رونالدو و رایان گیگز نقل کرده و می گوید: "رونالدو یک بار هنگام صرف صبحانه یک بطری کوکاکولا در دست داشت. رایان گیگز با دیدن این صحنه بسیار عصبانی شده، رونالدو را به سمت دیوار هل داد و گفت؛ دیگر هرگز چنین کاری در رختکن یونایتد نکن."

این در حالیست که تصویری از کریستیانو رونالدو در اوایل دوران درخشش این بازیکن و با چهره ای بسیار جوان تر از تصویر دیروز منتشر شده که او در حال تبلیغ برای کوکاکولا است و به نظر عقیده این بازیکن در طی سال های اخیر در رابطه با مصرف نوشابه عوض شده است.

منبع: ورزش