به گزارش پایگاه خبری نشان :

ظهر امروز هلیکوپتر حامل صندوق رای در دزفول سقوط کرد.

وضعیت مصدومان هلیکوپتر حادثه دیده دزفول تشریح شد.

 استاندار خوزستان با بیان جزییات حادثه روز شنبه یک فروند بالگرد در دزفول گفت: مصدومان این حادثه در بیمارستان تحت مراقبت هستند و وضعیت عمومی آن‌ها رو به بهبودی است.

به گزارش رکنا، قاسم سلیمانی دشتکی عصر شنبه اظهار داشت: این بالگرد حدود ساعت ۱۰ صبح امروز با ۱۰ سرنشین شامل چهار نفر کادر پرواز، پنج نفر عوامل صندوق و یک نفر نیروی تامین(انتظامی) جهت بازگرداندن صندوق های اخذ رای از روستای احمد فداله بخش شهیون دزفول قصد عزیمت به دزفول را داشت که دچار مشکل شد.

وی افزود: این بالگرد در کنار دریاچه تمبی ما بین شهرستانهای لالی و اندیکا اقدام به فرود اضطراری کرد که سرنشینان آن به دلیل تکانهای زیاد از داخل با بدنه بالگرد برخورد کردند که متاسفانه عامل انتظامی به نام سروان علی‌رضا باغبان شهید و ۹ نفر دیگر مصدوم شدند.

استاندار خوزستان ادامه داد: پس از اطلاع از این موضوع یک بالگرد دیگر به منطقه اعزام و ۹ مصدوم این حادثه بلافاصله به بیمارستان انتقال داده شدند.

حال مصدومان بالگرد حادثه دیده دزفول رو به بهبودی است

وی گفت: ۹ سرنشین این بالگرد دچار کوفتگی و شکستگیهای جزئی شده که خوشبختانه حال همه آنها رو به بهبودی است و احتمالا فردا از بیمارستان مرخص می شوند.

منطقه احمد فداله دزفول از مناطق کوهستانی و صعب العبور است که در همه انتخابات عوامل برگزاری برای اخذ رای از مردم با بالگرد به منطقه اعزام می شوند و این اولین باری است که این حادثه به وجود آمده است