به گزارش پایگاه خبری نشان :

وقتی به یک ابرقهرمان فکر می‌کنید، چه تصویری در ذهن شما شکل می گیرد؟ برای بسیاری از ما که تحت تاثیر فیلم‌های سینمایی قرار گرفته ایم ابرقهرمان کسی است که از همه متمایز باشد. قدبلند و خوش اندام و احتمالا با شنلی که ظاهر قهرمانانه او را کامل می‌کند.

اما باید بدانیم بسیاری از افراد گمنام و ناشناخته در اطراف ما هستند و زندگی می‌کنند که آن‌ها نیز یک ابرقهرمان محسوب می‌شوند. آنچه افراد را خاص و تبدیل به ابرقهرمان می‌کند ظاهر یا اندام آن‌ها نیست بلکه عملی است که آن‌ها با انجام آن زندگی افراد دیگر را نجات می‌دهند. از پزشکی که جان یک بیمار را از مرگ حتمی نجات می‌دهد، شهروندی که ناجی جان یک کودک در حادثه سقوط از ارتفاع می‌شود و یا مردی که با دیدن صحنه قرار گرفتن یک قطار در موقعیت خطرناک، با هوشیار کردن راننده مانع وقوع حادثه می‌شود. همه این افراد به نوعی یک ابرقهرمان هستند، چرا که زندگی و جان یک فرد دیگر را از نیستی و مرگ نجات داده اند.

اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده است یکی از همین قهرمانان گمنام را نشان می‌دهد. این مرد که در کنار جاده ایستاده و ظاهرا مشغول غذا دادن به یک حیوان است با دیدن یک ریکشا در حال واژگون شدن وارد عمل شده و جان راننده و مسافران را نجات می‌دهد. در این ویدئو ۸ ثانیه‌ای که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده مشاهده می‌شود او پس از دیدن این صحنه، دست خود را روی بدنه ریکشا قرار داده و با هل دادن آن مانع واژگون شدن این وسیله نقلیه می‌شود.

این ویدئو پس از انتشار در توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی داغ شد. این ویدئو پس از انتشار در تاریخ ۱۷ ژوئن تاکنون بیش از ۱۰۳ هزار بیننده و همچنین بیش از ۱۴ هزار لایک داشته است. بسیاری از کاربران عمل قهرمانانه این مرد جوان در نجات جان راننده و مسافران ریکشا را مورد تمجید قرار دادند.

 

حجم ویدیو: 536.81K | مدت زمان ویدیو: 00:00:07