به گزارش پایگاه خبری نشان :

یک مرد 69 ساله هلندی که ادعا می کند بسیار کوچک تر از سن واقعی اش است به دادگاه رفت و خواست سن قانونی اش را 20 سال کمتر و جوان تر کند او توانست به لحاظ قانونی سنش را از 69 به 49 تغییر دهد.

"امیل راتلباند" یک شخصیت رسانه ای و "مربی مثبت گرایی"، اخیراً به دادگاهی در آرنم هلند رفت و به دادگاه گفت که او با سن واقعی خود احساس راحتی نمی کند و با سنش درمورد تمایلاتش مشکل دارد و می خواهد به طور قانونی با افرادی که تغییر جنسیت داده اند، مقایسه شود و سنش را تغییر دهد.

0nvxSWORfDFq

راتلباند گفت که با کمال میل از حقوق بازنشستگی خود چشم پوشی خواهد کرد تا مطمئن شود که هیچ پیامد پیش بینی نشده وجود نداشته باشد، و تلاش کرد قضات را متقاعد کند که دو دهه از سن واقعی اش کم کنند و این کار تاثیر بسیار مثبتی بر تمام جنبه های زندگی او خواهد داشت.

ما در زمانی زندگی می کنیم که می توانیم نام و جنسیت خود را تغییر دهیم اما چرا نمی توانیم در مورد سن خودمان تصمیم بگیریم؟

مرد هلندی درخواست کرد:" وقتی من 69 ساله هستم، محدود می شوم. اگر 49 ساله باشم، می توانم یک خانه جدید بخرم، با ماشین متفاوتی رانندگی کنم، می توانم کار بیشتری انجام دهم.

وقتی بگویم 69 ساله هستم، جوابی دریافت نمی کنم اما وقتی بگویم 49 ساله هستم، با چهره ای که دارم، می توانم یک موقعیت لوکس و عالی داشته باشم."

اول پرونده آقای راتلباند توسط قضات محلی رد شد، اما بعد قبول شد و تاریخ تولدش از 11 مارس 1949 تا 11 مارس 1969 تغییر کرد و باعث ایجاد جنجالی در کشورش شد.حتی قضات تصدیق کردند که چند سال پیش تغییر جنسیت قانونی غیر ممکن تلقی می شد، در حالی که این روزها آن ها در بسیاری از کشورهای توسعه یافته اتفاق می افتد، اما در عین حال اشاره کردند که درخواست او برخی مشکلات را نیز مطرح می کند، مانند آنچه که برای 20 سال برایش رخ داده پاک می شوند.

یکی از قضات با اشاره به اینکه این تغییر اساسا بخشی از زندگی او را پاک می کند، پرسید:"پس پدر و مادرت از آن زمان به چه کسی نگاه می کرده اند؟ آن پسر کوچولو چه کسی بود؟" با این حال، این معلم مثبت نگر که به نظر بی باک می رسید، پاسخ داد که پدر و مادرش مرده اند.

 راتلباند به دادگاه گفت:"این واقعا مساله اراده آزادانه ای است" و افزود که او به دلیل سنش مورد تبعیض قرار می گیرد.او ادعا می کند که شرکت ها تمایلی به استخدام یک بازنشسته 69 ساله به عنوان مشاور ندارند، در حالی که افراد 49 ساله شانس بیشتری برای استخدام شدن دارند. این مرد برای متقاعد کردن قضات، خود را "خدای جوان" توصیف کرد و گفت که بررسی پزشکی نشان داد که سن بیولوژیکی او در حقیقت 45 سال است.

"من یک بررسی انجام داده ام و فکر می کنید چه چیزی نشان داد؟ سن بیولوژیکی من 45 سال است." انتظار می رود که دادگاه در چهار هفته آینده حکم خود را در این مورد صادر کند.