به گزارش پایگاه خبری نشان :

مهدی رحمتی گفته بی احترامی به سرمربی رقیب را نمی پسندد.این بخش از مصاحبه او را به نقل از فارس در‌واکنش به اعتراض بازیکنانش به خطیبی است:«اینکه با سرمربی حریف با لحن بدی صحبت کنند را نمی‌پسندم. من خودم خدمت آقای خطیبی رسیدم و از او عذرخواهی کردم.»حال سئوال از مهدی رحمتی این است که این عکس ومخاطب زبانش‌را به یاد دارد؟ شاید او بگوید مخاطب این حرکت نیمکت تیم مقابل نبود.باشه قبول!اما آنها که بازی استقلال وتراکتور را به یاد دارند حتما عتابهای رحمتی به سوی قلعه نویی و فریادهای او برسر مربی سابقش را به یاد دارند. اجازه بدهید البته خوش بینانه بگوییم رحمتی در دوران مربیگری متحول شده .او حالا به قلعه نویی احترام می گذارد و در برنامه تلویزیونی اعتراف می کند مشکلت یک سرمربی را می فهمد والبته از خطیبی هم برای رفتار بازیکنانش عذرخواهی می کند.فقط ای کاش رحمتی پیش از اینها هم روی بی احترامی به

این عکس در فضای مجازی به ویژه شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام و تلگرام و بعضی پایگاه های خبری انعکاس زیادی داشت و مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت.

فضای مجازی تمام ساحت‌های حیات بشری را آن‌گونه تحت تأثیر قرار داده است که دنیای ما را در کمیت و کیفیت دچار تحولاتی عمیق ساخته است به نحوی که فضای مجازی به اندازه دنیای واقعی اهمیت پیدا کرده است.

امروزه دنیا در یک پیچ تاریخی قرار گرفته و یکی از مهم‌تریـن پیشران های این پیچ، فناوری اطلاعات و ارتباطات به‌عنوان یک فناوری تحول آفرین و پیدایش زیست بوم فضای مجازی است که با تأثیر فزاینده خود در حال شکل دادن به تمام عرصه‌های زندگی حقیقی است به نحوی که امروزه فاصله بین مجاز و حقیقت در این فضا به صفر رسیده است.

با این اوصاف انتشار اخبار و تصاویر مربوط به اتفاقات روز سرعت پیدا کرده و مهم نیست که در کجای این کره خاکی زندگی می کنیم، کافی است که عضو یکی از شبکه های مجازی باشیم تا در جریان موضوعات ترند آن روز قرار بگیریم. این عکس امروز در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام و تلگرام میان کاربران دست به دست می شد و مورد بسیاری از مردم قرار گرفت.