به گزارش پایگاه خبری نشان :

پخش‌های زنده تلویزیونی گاهی با اتفاقاتی غیرمنتظره و پیش بینی نشده همراه است. از سوتی مجری، خبرنگار یا مهمان برنامه گرفته تا قرار گرفتن یک موجود زنده در مقابل کادر دوربین تلویزیون، اتفاقی که به تازگی در پخش یک گزارش زنده تلویزیون شیلی رخ داد.

ماجرا از این قرار بود که بنا به گزارش BBC در اتفاقی کم سابقه شهر تومه، شهری در منطقه بیو شیلی با هجوم بیش از ۳۰۰ شیر دریایی مواجه شد. گزارشگر شبکه رویتز با حضور در این منطقه در حال تهیه گزارش و مصاحبه با ماهیگیر محلی بود که هجوم شیر دریایی گزارش را نیمه کاره گذاشت.

در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود که در حالی که ماهیگیر در مورد معضل هجوم شیر‌های دریایی به منطقه محل سکونتش در حال صحبت است ناگهان یک شیر به سمت وی حرکت می‌کند. در این ویدئو مشاهده می‌شود این ماهیگیر با دیدن شیر که به سمت او در حال حرکت است از مقابل دوربین زنده تلویزیونی فرار می‌کند.

این ویدئو پس از انتشار توسط خبرگزاری رویترز از زمان انتشار تاکنون بیش از ۸ هزار بیننده داشته است. گفتنی است؛ بر اساس گزارش‌ها تصور می‌شود این شیر‌های دریایی از شکارچیان خود مانند یا نهنگ‌های قاتل فرار کرده اند. برخی نیز بر این باورند که طوفان‌های دریایی عامل هجوم شیر‌ها به این منطقه بوده است.

 

حجم ویدیو: 706.72K | مدت زمان ویدیو: 00:00:10