به گزارش پایگاه خبری نشان :

 باشگاه خبرنگاران جوان/ تاکنون گزارش‌های مختلفی از رویت یوفو یا همان «شیء پرنده ناشناس»، در سراسر جهان منتشر شده است، اما کسی منشاء دقیق آن‌ها را نمی‌داند. در حالی که به گمان برخی این اشیاء پرنده تکنولوژی پیشرفته برخی کشور‌های جهان هستند، اما برخی ماهیت آن‌ها را فرازمینی و متعلق به موجودات فضایی می‌دانند.

اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده پدیدار شدن یک یوفو را در آسمان کشور هند نشان می‌دهد. در ویدئوی تهیه شده یک شیء پرنده که دارای ۴ تا ۷ چراغ درخشان است در آسمان دیده می‌شود. این شیء پرنده درخشان در شهر «جوناگاد» واقع در ایالت گجرات هند مشاهده شد. در ویدئوی منتشر شده تعدادی از مردم محلی دیده می‌شوند که با تلفن همراه خود از این شیء، در حال تهیه فیلم هستند.

این ویدئو نشان می‌دهد یک دوچرخه سوار محلی نیز پس از عبور از خیابان با دست خود به آسمان و این شیء پرنده درخشان اشاره می‌کند. لحظاتی بعد این شیء پرنده کاملا در آسمان ناپدید می‌شود.

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی با واکنش برخی مسئولان محلی هند نیز همراه بود. مشاور شورای علوم و فناوری گجرات ضمن رد یوفو بودن این شی ء پرنده آن را یک ماهواره دانست که در ارتفاعی پایین از مدار زمین عبور می‌کرده است.

حجم ویدیو: 1.03M | مدت زمان ویدیو: 00:00:17