به گزارش پایگاه خبری نشان :

با توجه به اطلاعات و قیمت‌ها موجود در بازار مسکن تهران، برای خرید خانه در اطراف تهران چقدر هزینه لازم است؟ لیستی از متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از محلات اطراف تهران به دست آمده است.

در بین مناطق نام برده در جدول زیر، شهر جدید پرند با متوسط قیمت ۵٫۹ میلیون تومان برای خرید یک متر خانه، از ارزان‌ترین مناطق برای خرید خانه در اطراف تهران است.

همچنین متوسط نرخ فروش مسکن در شهرهای ورامین و رباط کریم، در محدوده هفت میلیون تومان ثبت شده است.

متوسط فروش یک متر آپارتمان مسکن در پاکدشت هشت میلیون تومان و در بومهن ۹٫۹ میلیون تومان اعلام شده است.

شهریار، اندیشه و شهر قدس شهرهایی هستند که در اطراف تهران هر متر مربع خانه، در کانال ۱۰ میلیون تومان ثبت شده است.

شهر جدید پردیس در شرق تهران، با نرخ فروش مسکن در محدوده ۱۱ میلیون تومان برای هر متر مربع و رودهن با قیمت ۱۱٫۷ میلیون تومان از دیگر مناطق اطراف تهران برای خرید خانه هستند.

در جدول زیر قرچک با متوسط قیمت ۱۲٫۲ میلیون تومان برای خرید هر متر آپارتمان مسکونی گران‌ترین نرخ فروش مسکن را دارد.

همچنین در جدول تغییرات هفتگی قیمت، ورامین با کاهش ۱۳٫۶ درصد بیش‌ترین درصد کاهش را ثبت کرده است. همچنین پاکدشت با افزایش ۱۳ درصدی و قرچک با افزایش ۱۱ درصدی، مناطقی هستند که بیش‌ترین رشد قیمت خرید مسکن در یک هفته گذشته را ثبت کرده‌اند.

در جدول زیر متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از شهرها و مناطق اطراف تهران را مشاهده می‌کنید.(دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط قیمت یک متر مربع آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال در شهر تهران و حومه در ۱۰ روز گذشته آگهی‌های دیوار است.)

2-page-001-3-1

متوسط نرخ خرید مسکن در مناطق صادقیه، سازمان برنامه، جنت‌آباد جنوبی، پونک و سهروردی درمحدوده ۴۰ تا ۴۵ میلیون تومان اعلام شده است.

نرخ فروش مسکن در مناطق مرزداران، یوسف‌آباد و گیشا (کوی نصر) در کانال ۵۰ میلیون تومان ثبت شده است. متوسط نرخ خرید مسکن در مرزداران ۵۴ میلیون تومان، در یوسف آباد ۵۷٫۹ میلیون تومان و در محله گیشا ۵۹ میلیون تومان ثبت شده است.