به گزارش پایگاه خبری نشان :

باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند ویدئو‌های مربوط به حیات وحش هستند. مانند ویدئویی که صحنه تعقیب و گریز یک مرد جوان و پلنگ را به تصویر می‌کشد.

در این ویدئو مشاهده می‌شود با وجود ورود مرد جوان به داخل یک ساختمان، این حیوان از تعقیب او منصرف نشده و وارد آنجا می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد پس از ورود این فرد به داخل راهروی ساختمان، لحظاتی بعد پلنگ نیز با یک پرش وارد می‌شود. در این لحظه مرد جوان در حالی که با وحشت نظاره گر پرش پلنگ به داخل راهرو و پشت سر خود است دیده می‌شود.

این ویدئو اولین بار در سال ۲۰۱۵ در فضای مجازی منتشر شد. اما پس از آنکه این ویدئو روز پنجشنبه توسط «سوسانتا ناندا»، مامور جنگلبانی هند در توئیتر بازنشر شد بار دیگر تبدیل به ویدئویی داغ شد. او در شرح این ویدئو نوشت: «خیلی نزدیک بود.»

این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۱۸ هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی از ناندا سوال کرد: «چه اتفاقی بعدا افتاد؟ آیا این مرد توانست جانش را در حمله این پلنگ نجات دهد؟» برخی از کاربران نیز این حادثه را نوعی کابوس وحشتناک توصیف کردند.»

حجم ویدیو: 665.10K | مدت زمان ویدیو: 00:00:10