به گزارش پایگاه خبری نشان :

باشگاه خبرنگاران جوان، اقدام غیراخلاقی تیک تاکر اکراینی برای تهیه یک فیلم پربازید برای حساب تیک تاک خود به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. «الکساندر وولوشین» در این عمل غیراخلاقی یک گوشی آیفون جدید را به یک دختر خردسال در خیابان هدیه داده و سپس آن را از این کودک پس گرفت.

ویدئویی که توسط مادر کودک در فضای مجازی منتشر شده اقدام غیراخلاقی این تیک تاکر اهل کیف را به تصویر می‌کشد. بنا به ادعای مادر کودک، پس از آنکه الکساندر در خیابان به او و دخترش نزدیک شد یک گوشی را به این کودک هدیه داد. این در حالی بود که دوست الکساندر در پشت سر او مشغول فیلمبرداری از این صحنه بود. لحظاتی بعد الکساندر از کودک خواست تا گوشی آیفون را دوباره به وی بازگرداند.

هنگامی که مادر کودک به رفتار این جوان معترض شد او اعلام کرد که این یک شوخی بوده و تنها قصد تهیه یک فیلم برای حساب تیک تاک خود را داشت. در ادامه السکاندر برای خلاص شدن از این موقعیت پیشنهاد داد تا در ازای پس دادن گوشی مبلغ ۲۰۰۰ هریونا (۷۵ دلار) بپردازد، اما وقتی با مخالفت مادر کودک مواجه شد او با توسل به زور آن را از کودک پس گرفت. گلایه‌های مادر کودک به الکساندر که با احساسات کودک فرزندش بازی کرده و رفتارش موجب آسیب روحی به کودکش شده نیز اثری نداشت.

پس از آنکه این ویدئو توسط مادر کودک در فضای مجازی منتشر شد الکساندر بسیاری از فالوور‌های تیک تاک خود را از دست داد. برخی از کاربران خشم خود را به این اقدام غیراخلاقی الکساندر و تلاش او برای فریب آن‌ها ابراز کردند.

حجم ویدیو: 4.19M | مدت زمان ویدیو: 00:01:18