به گزارش پایگاه خبری نشان :

باشگاه خبرنگاران جوان/ با فرارسیدن فصل جشن‌های عروسی در هند، گهگاهی حاشیه‌های برگزاری مراسم‌های عروسی به سوژه رسانه‌ها تبدیل می‌شود. در حالی که چند روز ویدئویی که لحظه زخمی شدن داماد را در جشن عروسی اش نشان می‌داد به ویدئویی داغ تبدیل شده بود به تازگی ویدئویی که اقدام یک داماد هندی را در مواجه با رودخانه خروشان نشان می‌دهد مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

در این اتفاق که در منطقه «کیشانگانج» ایالت بیهار رخ داد «شیوا کومار» پس از مواجه با رودخانه خروشان کانکای تصمیم گرفت تا عروس را روی شانه‌هایش حمل کند. این اتفاق زمانی افتاد که این عروس و داماد در راه بازگشت به خانه شان از محل برپایی عروسی با طغیان رودخانه مواجه شده و گرفتار شدند. در حالی که این زوج نیمی از رودخانه را با قایق طی کرده بودند، در میانه راه داماد به علت جریان شدید آب و عدم حرکت رو به جلو قایق تصمیم گرفت عروس را روی شانه اش حمل کند.

در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود که این مرد جوان که وارد آب شده عروس را روی شانه‌های خود قرار داده و از عرض رودخانه عبور می‌کند. این اقدام داماد جوان با تشویق و هیاهوی همراهان همراه بود. در ادامه می‌توانید این ویدئوی جالب را مشاهده کنید.

حجم ویدیو: 805.50K | مدت زمان ویدیو: 00:00:12