به گزارش پایگاه خبری نشان :

آتنا اصلانی نام دختر 7 ساله ای بود که چهار سال به طرز مرموزی ناپدید شد.خانواده آتنا اصلانی که اهل و ساکن پارس آباد اردبیل بودند بلافاصله اعلام مفقودی کردند و با تشکیل پرونده قضایی،جستجو برای یافتن ردی از آتنا اصلانی در دستور کار ماموران قضایی و پلیس قرار گرفتند.در تحقیقات اولیه بعد از مفقود شدن آتنا اصلانی ماموران پلیس به یک مرد دستفروش مشکوک شدند که در نهایت مشخص شد او آتنا اصلانی را به طرز فجیعی به قتل رسانده بود.قاتل قبل از قتل آتنا اصلانی این دختر معصوم را مورد تجاوز قرار داده بود.

به گزارش رکنا، آتنا اصلانی دختر بچه 7 ساله بی گناه پارس‌آبادی بود که در روز 28 خردادماه ناپدید شد و پس از اعلام مفقودی این دختر خردسال در روز 29 خردادماه پرونده‌ در این زمینه تشکیل و اقدامات و بررسی‌ها برای یافتن این کودک پارس‌آبادی آغاز شد.

پس از بررسی محل کار پدر آتنا که دستفروشی در کنار مغازه اسماعیل رنگرز بود ماموران پلیس آگاهی به رنگرز که فردی خوشنام نیز نبوده مظنون شده و وی را دستگیر می‌کنند که در نهایت یک تماس تلفنی رنگرز با خانواده‌اش برای جابه‌جایی جسد دخترک 7 ساله پرده از جنایت قاتل بر می‌دارد.

W3X0mrBUXKzQ

ITNi9Hei2wOn

xhTXkKxTK9Ya

قاتل آتنا اصلانی در ملا عام به دار آویخته شد

با کشف جسد آتنا توسط برادر و همسر رنگرز و مراجعه آنها به دادستانی برای گزارش موضوع در نهایت بعداز بیست و دو روز تلاش و کوشش برای یافتن دختر بچه در روز 19 تیرماه جسد آتنا در پارکینگ رنگرز کشف شد و راز این قاتل برملا شد.

AIvzXrxbs2sR

قاتل بی‌رحم خردسال معصوم که ابتدا منکر جنایت خود شده بود با مشاهده شواهد و قراین سرانجام به قتل خود اعتراف کرد و با صدور حکم، رنگرز از بابت تجاوز به عنف محکوم به اعدام، از بابت یک فقره قتل عمد محکوم به قصاص نفس و از بابت سرقت محکوم به حبس و شلاق و رد مال شد.

با صدور حکم توسط دستگاه قضایی اردبیل و تائید این حکم در دیوان عالی کشور حکم شلاق قاتل کودک معصوم پارس‌آبادی به اجرا در آمد و حکم ا عدام در ملاء عام اجرا شد.

حجم ویدیو: 6.14M | مدت زمان ویدیو: 00:00:46