به گزارش پایگاه خبری نشان :
رکنا/زن باردار که مراسم عروسی شرکت کرده بود به کرونای دلتا مبتلا شد. این زن باردار بعد از ابتلا به کرونای دلتا در بیمارستان بستری شد. این زن باردار پس از تحمل مدتی بیماری کرونا فوت کرد . فوت این زن باردار شوکه کننده بود و علت اصلی مرگ زن باردار در هرمزگان ابتلا به کرونا اعلام شد.

به گزارش رکنا،  سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: هفته‌ گذشته یک خانم ۲۲ ساله باردار به علت شرکت در مراسم عروسی به کرونا مبتلا شد و متاسفانه جان خود را از دست داد و در واقع برگزار کنندگان مراسم عروسی باعث مرگ زن جوان باردار شدند.

 فاطمه نوروزیان  اظهار کرد: 103 بیمار اکنون در آی‌سی‌یوهای بیمارستان‌های هرمزگان بستری هستند که حال 21 نفر از آنان بشدت وخیم است و نگرانی اصلی ما افزایش شمار افراد بدحال است.

کرونای دلتا جان زن باردار هرمزگانی را گرفت

به گزارش رکنا، وی افزود: هرمزگان در حال طی کردن بدترین شرایط کرونایی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان این که ویروس کرونای آلفای ( انگلیسی ) در هرمزگان در حال انتشار است و خطر شیوع ویروس کرونای دلتا (هندی) نیز محتمل است، خاطرنشان کرد:  دوری از تجمعات، استفاده از ماسک، شستشوی دست‌ها و حفظ قرنطینه توسط بیماران اصلی‌ترین راه‌های مهار این بیماری است.

نوروزیان، انجام هر چه سریعتر واکسیناسیون را نیز از راهکارهای قطع زنجیره گردش ویروس کرونا عنوان کرد.

روند واکسیناسیون در هرمزگان فراز و فرودهای زیادی دارد و در حالی که در برخی از روزها روند افزایش تزریق واکسن را شاهدیم اما به ناگاه این میزان به کمتر از 300 مورد کاهش می‌یابد و در این زمینه نماینده مردم غرب هرمزگان نیز در نامه‌ای به وزیر بهداشت، خواستار افزایش سهمیه واکسن استان‌های درگیر با پیک پنجم کرونا شد.