به گزارش پایگاه خبری نشان :
پراید پوکید اما این مرد تهرانی زنده ماند. متلاشی شدن خودرو پراید در حادثه رانندگی سبب شد تا سرنشین آن مصدوم شود.

 ساعت ۱۴:۰۷ دقیقه شب گذشته در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در جاده ورامین، ۲ کیلومتر بعد از قلعه نو روبروی شهرک صنعتی ولیعصر ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه ۸۶ را به همراه گروه امداد و نجات ۱۷ عازم محل حادثه کرد.

به گزارش رکنا، فرهاد مویدی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره اظهار داشت: یک دستگاه خودرو سواری پراید به علت نامعلوم از مسیر اصلی خود منحرف شده و به صورت واژگون بر روی سقف قرار گرفته و قسمت جلوی خودرو به طور کامل متلاشی شده بود.

صحنه زنده ماندن مرد 20 ساله در پراید له شده / در ورامین رخ داد

وی ادامه داد: تنها سرنشین خودرو که یک مرد ۲۰ ساله بود قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی توسط رانندگان خودروهای عبوری از خودرو خارج شده و به محل امن حاشیه جاده منتقل شده بود.

مویدی تصریح کرد: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی و چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر، نشت سوخت از خودرو را رفع کرده و به ماموریت خود پایان دادند.

وی با اشاره به اینکه شخص مصدوم برای مداوا به عوامل اورژانس تحویل داده شد، افزود: آتش نشانان در ادامه پس از باز گرداندن خودرو به حالت اولیه، اقدام به پاکسازی سطح جاده از بقایای این حادثه کردند و خودرو را جهت بررسی علت وقوع این حادثه تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند

HDjOExzNlVpn