به گزارش پایگاه خبری نشان :

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی عصر دوشنبه ۱۴ تیرماه در بازدید از اداره برق ورامین طی سخنانی بیان کرد: متاسفانه در چند روز گذشته جدول زمانبندی های اعلامی از سوی اداره برق رعایت نمی‌شود و مردم متضرر شده‌اند، فصل گرما است و مردم مطالبه جدی دارند که پیش بینی قطعی برق با این شرایط به کسب و کار و زندگی مردم خدشه جدی وارد کرده است.

وی ادامه داد: مدیران در وزارت نیرو و استان رمز ارز ها را مدیریت و خسارت هایی که توسط رمزارز ها بر مردم وارد شده است را پیگیری کنند.

امام جمعه موقت ورامین عنوان کرد: تدبیر و مدیریت مسئولان امر در وزارت نیرو و برق استان تهران و شهرستان می تواند مشکلات را به حداقل برساند، اگر اطلاع رسانی توسط مسئولان امر صورت می گیرد ، طبق همان اطلاع رسانی برق را در مناطق قطع کنند، مردم انتظار دارند اطلاع رسانی دقیق باشد.

بر اساس این گزارش، بعد از تماس‌ها و نامه‌های مکرر مردمی در خصوص قطع فراوان برق در شهرستان ورامین به شخص امام جمعه و دفتر امام جمعه، عصر امروز دوشنبه ۱۴ تیر ماه حجت الاسلام و المسلمین محمودی امام جمعه شهرستان ورامین به همراه معاون سیاسی فرماندار از اداره برق این شهرستان بازدید به عمل آورد تا از نزدیک پیگیر کار مردم باشد.

در این بازدید از اداره برق، این اداره نیز برق نداشت و جلسه ویژه امام جمعه با رییس و معاونان اداره برق در گرما و تاریکی برگزار شد./ایسنا