به گزارش پایگاه خبری نشان :

 شامگاه پنج شنبه 10 تیرماه امسال مرد جوانی در خیابان شریفی بندر ماهشهر هدف گلوله اسلحه کلاشینکف قرار گرفت و به قتل رسید.

با انتشار این خبر و با توجه به اینکه مشخصات مقتول مشخص شده بود، خبر منتشر شده به درخواست منابع رسمی خبر عنوان شد که مقتول یک مداح سرشناس در بندر ماهشهر است و اسم مقتول به صورت مختصر ( س، ح ) درج شد که پس از آن برداشت های اشتباه کاربران فضای مجازی اعلام شد که سعید حدادیان در

این در حالی است که در اخبار منتشر شده در رکنا هیچ اشاره ای نشده بود اما مداح معروف چه کسی بود که به قتل رسید.

مداح معروف ماهشهر به قتل رسید

سجاد حیدری دوست 35 ساله یکی از کسبه های خوش نام بندر ماهشهر و مداح مشهور اهل بیت که خانواده ای مداح دارد بخاطر اختلافات قبلی به قتل رسید.

پس از انتشار خبر قتل ( س، ح ) که همان سجادی حیدری دوست است جنجالی در فضای مجازی رخ داد که دراین راستا محسن امیری نسب مسئول روابط عمومی فرمانداری بندر ماهشهر گفت: خبر قتل سعید حدادیان از مداحان معروف و نامدار کشور در این شهرستان صحت ندارد.

وی افزود: یک مورد قتل در شهرستان رخ داده و فردی که در زمینه مداحی فعالیت می‌کرد، به دست افراد ناشناس به قتل رسیده است، اما این فرد سعید حدادیان نیست.

امیری نسب اظهار داشت: طی روز‌های اخیر این مداح به بندر ماهشهر سفر نکرده است و هرگونه خبر در این زمینه تکذیب می‌شود، از مردم نیز خواهشمندیم خبر‌ها را از رسانه‌ها و خبرگزاری‌های معتبر پیگیری کنند و به خبر‌هایی که در کانال‌های خبری و معاند که با هدف تشویش اذهان عمومی و رعب و وحشت انتشار می‌یابد، اعتنا نکنند./رکنا