به گزارش پایگاه خبری نشان :

قتل خونین عمه تنها در کرج رقم خورد. عمه تنها به‌دست برادرزاده‌اش به قتل رسید. پسر جوان در کرج عمه‌اش را بخاطر پول به قتل رساند. این قتل در تحقیقات پلیسی مشخص شد از سوی یک آشنا صورت گرفته است که پلیس با اقدامات فنی ردپای برادرزاده زن تنها را در قتل خونین ردیابی کرد.

پسر معتاد که پس از به قتل رساندن عمه‌اش طلا و پول‌های نقد او را به سرقت برده بود، توسط پلیس آگاهی البرز دستگیر شد.

سرهنگ محمد نادر بیگی درباره این جنایت گفت: با اعلام خبر مرگ مشکوک یک زن ۸۷ ساله در منطقه گلشهر کرج و سرقت طلاهایش، بررسی موضوع در دستورکار اداره جرایم جنایی قرار گرفت. در تحقیقات صورت گرفته از صحنه جرم مشخص شد که قاتل بدون هیچ‌گونه ممانعتی از سوی مقتول وارد خانه شده‌اند بنابراین فرضیه آشنا بودن قاتل قوت گرفت.

قتل زن تنها در کرج

بلافاصله کارآگاهان سوابق اطرافیان مقتول را بررسی کرده و متوجه شدند که برادرزاده او اعتیاد شدید به مواد مخدر داشته و دارای سوابق متعدد سرقت است و از روزی که قتل صورت گرفته متواری شده و خانواده‌اش اطلاعی از او ندارد.

سرهنگ نادربیگی گفت: در ادامه با اقدامات پلیسی، متهم که در خانه دوستش مخفی شده بود در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی دراعترافاتش گفت: روز حادثه به‌دلیل عدم استعمال مواد مخدر بدن درد شدیدی داشتم و برای اینکه از عمه‌ام برای تهیه مواد مخدر پول بگیرم به‌منزل او رفتم اما وقتی به من پول نداد عصبانی شدم و با یک دستمال او را خفه کردم و طلاها و پول‌هایش را دزدیدم. با اعترافات متهم تحقیقات از وی ادامه دارد.