به گزارش پایگاه خبری نشان :

ازدواج و نکاح نقشی اساسی در حفظ اخلاق و تمدن دارد اما ازدواج متعدد و چند همسری از قرن ها پیش در جوامع مختلف رایج بوده است. بسیاری از سالمندان بعد از فوت همسر به دلیل داوری ها، قضاوت ها، برخوردهای اطرافیان، از ازدواج صرف نظر کرده و دوران سالمندی را به تنهایی می گذرانند اما همیشه هم اینطور نیست. ماجرای ازدواج متعدد آقایان و چند همسری آنها نه تنها در ایران بلکه در کشورهای مختلف نیز وجود دارد.

در این بخش ماجرای پیرمردی را بازگو می کنیم که تا کنون 8 بار ازدواج نموده است و تجربه ی عاشق شدن را داشته است و این بار در حال برنامه ریزی برای نهمین ازدواج خودش با یک دختر جوان است.

شاید فکر کنید که تنها در کشور ما چند همسری وجود دارد اما باید بدانید در همه نقاط دنیا مردانی وجود دارند که دارای همسران متعددی هستند. برای بسیاری از آقایان جوان زندگی با یک همسر و تامین نیازهای روحی، روانی و مادی آنها مشکل است اما هستند مردانی که با ورود به کهنسالی تصمیم به ازدواج می گیرند و چند همسر دارند. یکی از ماجراهای چند همسری مربوط به ران شپرد است که تصاویری از او همراه همسر نهمش در فضای مجازی منتشر شد و واکنش هایی را در پی داشت.

ران شپرد، مرد 68 ساله بریتانیایی که قبلا 8 بار ازدواج نموده است، در اقدامی شگفت انگیز از دختر جوان فلیپینی خواستگاری کرد تا نهمین ازدواج را نیز برای خود ثبت نماید.

این مرد سالمند بریتانیایی در تعطیلات دسامبر سال گذشته با یک دختر 26 ساله فلیپینی آشنا شد و درخواست ازدواج نمود. این دختر جوان در اداره مخابرات کار می کرد، درخواست ازدواج او را پذیرفت و نهمین همسر ران شپرد شد.

ران شاپرد برای ثبت رسمی نهمین ازدواج خود در حال تدارک برنامه طلاق از همسر قبلی خود است که گویا مانع ازدواج او می باشد. حاصل ازدواج ران شاپرد و این دختر فیلیپینی یک پسر است که اکنون 7 ماه دارد.

با خواندن ماجرای ازدواج متعدد آقایان با خانم های جوان این مسئله ذهن را درگیر می کند که چه دلایلی سبب می شود دختری جوان با مردی مسن ازدواج کند؟ مردی که می تواند جای پدر یا گاهی پدربزرگ او باشد.