به گزارش پایگاه خبری نشان :

تیرماه امسال ماموران پلیس نیاوران در جریان یک فقره سرقت تلفن همراه از راننده خودرو BMW 630 قرار گرفتند و تحقیقات را برای دستگیری سارقان آغاز کردند.

تیم پلیسی پس از مراجعه به محل سرقت بنابر اظهارات مالباخته متوجه شدند. 2 سارق موتورسوار پس از سرقت تلفن همراه با موتور سیکلت تصادف کردند اما موفق به فرار شدند.

تحقیقات ابتدایی بیانگر این بود که پلاک موتورسیکلت در صحنه فرار براثر تصادف رو زمین افتاده است. تیم پلیسی با اقدامات اطلاعاتی پس از استعلام پلاک موتورسیکلت متهم را شناسایی کردند.

ماموران پلیس پس از دریافت این اطلاعات مهم  با تدابیر امنیتی و اقدامات اطلاعاتی در یک عملیات متهم را در افسریه دستگیر کردند. متهم در بازجویی های اولیه ادعا کرد که زمان سرقت در خانه بوده و موتورسیکلتش چند روز قبل به سرقت رفته است.

پس از چک کردن دوربین های مداربسته و نتیجه بررسی های مقدماتی و تجزیه و تحلیل های اطلاعاتی، ماموران پلیس متوجه شدند که متهم بازداشت شده سارق صاحب تلفن همراه خودرو BMW 630 است.

متهم در بازجویی های تکمیلی بنابر شواهد موجودی که در فیلم های دوربین مداربسته وجود داشت به سرقت تلفن همراه راننده خودرو BMW و 50 فقره سرقت از خودرو های کروک و شهروندان در مناطق شمالی پایتخت با همدستی پسرخاله اش اعتراف کرد.

ماموران پلیس پس از اظهارات متهم و  شناسایی همدستش که به مکانی نامعلوم گریخته است. اقدامات پلیسی را شروع کردند و ماموریت گرفتند تا سارق متواری را دستگیر کنند.

بنابراین گزارش، ماموران پلیس دستگیری سارق متواری این پرونده را در دستور کار قراردادند و متهم پس از اعترافاتش به مرجع قضایی معرفی شد.