به گزارش پایگاه خبری نشان :

امتناع های مکرر نوزاد از خوردن شیر مادر را نگران کرد و در نهایت راز این بی میلی ها با معاینه پزشک برملا شد ، رازی که با فاش شدن زودهنگامش جان مادر جوان حفظ شد.

" سارا بولی " 26 ساله می گوید :هر زمان که نوزادم را در آغوش می گرفتم تا نوزادم از سینه سمت راستم شیر بخورد او فریاد می زد و با گریه های شدیدش مرا از این کار منصرف می کرد.

بعد از 2 هفته تکرار این گریه ها با هر بار شیر دادن به نوزادم کنجکاو شدن تا علت را بدانم به همین دلیل به پزشک مراجعه کردم.

بعد از انجام آزمایشات و عکسبرداری ها پزشک ار وجود تومور در سینه ی من خبر داد.

2 تومور بدخیم در سینه ی من در حال رشد بودند اما به گفته ی پزشک زمانی این تومورها تشخیص داده شده اند که درمان با موفقیت انجام میشود.

او در ادامه می گوید:تدی (پسربچه) قهرمان من است ، اگر او اینگونه گریه و فریادهای خود را تکرار نمیکرد من هرگز حتی فکرش را هم نمیکردم که سرطان داشته باشم.

بعد از تشخیص سرطان سینه پزشک 5 دوره شیمی درمانی برای من تعیین کرد که برای از بین بردن کامل تومور کافیست.

زمانی که پسرم با خوردن شیر من فریاد زد 3 ماه از رشد تومور سرطانی پستان در بدن من می گذشته است که تشخیص زودهنگام توسط کودک 6 ماهه ام من از مرگ نجات پیدا کردم.

به نظر من تمام زنان بایستی به دلیل افزایش هر روز آمار این بیماری به این فکر کنند که انها هم می توانند یکی از مبتلایان باشند و بایستی مدام تحت نظر پزشک باشند.