به گزارش پایگاه خبری نشان :

براساس اطلاعیه این شرکت خودروسازی، قیمت مصوب هایما S۷ پلاس ۶۴۰ میلیون تومان اعلام شده و مشتریان می‌توانند از امروز نسبت به انجام فرایند‌های اولیه ثبت‌نام اقدام کنند. در صورتی که تقاضا فراتر از ظرفیت باشد، مراسم قرعه کشی هم برای این طرح فروش برگزار خواهد شد.

در حالی که رقم ۶۴۰ میلیون تومان برای ثبت‌نام خودروی هایما S۷ پلاس اعلام شده که قیمت صفر این خودرو در بازار امروز ۲۳ تیر حدود ۷۴۰ میلیون تومان اعلام شده است

روز گذشته نیز اعلام شد که در پی تعیین قیمت رسمی خودرو تارا دنده‌ای معادل ۲۹۰ میلیون و ۴۷۲ هزار و ۹۰۰ تومان توسط شورای رقابت، دعوتنامه مشتریانی که پیش‌تر اقدام به ثبت‌نام این خودرو کرده بودند، صادر شده و پس از تکمیل، روند تحویل به مشتریان آغاز می‌شود.

از روز دوشنبه با اعلام قیمت از سوی شورای رقابت، دعوتنامه مشتریان تارا صادر و برای آنان ارسال شده است.

گروه صنعتی ایران‌خودرو، اولین ثبت‌نام برای پیش‌فروش محصول ایرانی و جدید خود (تارا) برای تحویل از تیر تا دی سال ۱۴۰۰ را دی سال گذشته برگزار کرد که براساس آن مبلغ علی‌الحساب ۱۴۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان تعیین شد.

طبق تعهد ایران‌خودرو به مشتریان برای آغاز تحویل از تیر امسال، پس از اعلام قیمت محصول از سوی شورای رقابت، معادل ۲۹۰ میلیون و ۴۷۲ هزار و ۹۰۰ تومان، دعوتنامه برای مشتریان تارا ارسال و امکان تکمیل وجه برای مشتریان تارا با جعبه دنده دستی که موعد تحویل خودرو آن‌ها تیر ۱۴۰۰ بوده، فراهم شده است.

بر این اساس با پرداخت الباقی مبلغ خودرو ( ۱۴۶ میلیون و ۹۲۲ هزار و ۹۰۰ تومات) از سوی مشتری، فرآیند تحویل آغاز و خودروها به مالکان تحویل داده می‌شود/