به گزارش پایگاه خبری نشان :

بسیاری از کاربران دنبال این هستند که تعداد دنبال کننده ها و بازدید کننده های صفحه شان را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام بیشتر کنند. در این میان، بعضی از کاربران هم قربانی کلاهبردارن می شوند که مدعی هستند که می توانند در این زمینه به آنها کمک کنند، اما چطور؟

این افراد کلاهبردار، کاربران را به نصب برنامه ها و اپلیکشن های جعلی و نامعتبری که اغلباً هم خودشان طراحی می کنند، ترغیب می کنند. در نتیجه نصب این برنامه ها هم اطلاعات خصوصی و شخصی کاربران در معرض سرقت و سوء استفاده قرار می گیرد.

بهتر است بدانید که این روش ها اساساً با قوانین اینستاگرام مغایرت دارد و از لحاظ فنی هم امن به حساب نمی آید و حتی ممکن است باعث بسته و مسدود شدن همیشگی حساب اینستاگرام شما شود.

همچنین این کار باعث شادوبن حساب شما در اینستاگرام می شود که در اصطلاح به آن    می گویند ممنوعیت در سایه، یعنی تعداد بازدید کننده ها و تعداد لایک پست های شما نسبت به سابق کمتر و کمتر می شود و اینستاگرام حساب کاربری شما را به عنوان حسابی که قوانین را نقض کرده، تشخیص می دهد. و در نتیجه مدتی تعداد بازدید کننده ها و لایک های پستی شما افت می کند.

یک نکته مهم هم به یاد داشته باشید کسانی که با این روش به فالورها و دنبال کننده های شما اضافه می شوند، رباط ها یا حساب های تازه ساخته شده ای هستند که بعد از چند روز و چند هفته حساب کاربری شما را آنفالو می کنند و دیگر جزء دنبال کننده های شما به حساب نمی آیند.

در حقیقت اگر سراغ این روش بروید هم اطلاعات شخصی و خصوصی تان را به خطر انداختید و هم اینکه مبلغی را به جیب این افراد سود جوء و کلاهبردار روانه کردید.  از امنیت خودتان غافل نشوید.