به گزارش پایگاه خبری نشان :

ایده عجیب قاچاقچیان مواد مخدر در ایتالیا برای رساندن مواد به مشتریان خود با اشتباه خلبان با شکست مواجه شد. قاچاقچیان مواد مخدر تصمیم داشتند با یک فروند هواپیمای سبک، بسته‌های مواد مخدر به ارزش ۹.۵ میلیون دلار را به یک خریدار برسانند، اما خلبان هواپیما آن را روی پشت بام خانه همسایه این مشتری پرتاب کرد.

بنا به گزارش دیلی میل «فرانسیسکو ریزو»، ۲۸ ساله که یک مربی پرواز است با اتهام پرتاب کردن دو بسته کوکائین بر روی پشت بام خانه‌ای در باراتیسی سان پیترو مواجه است. او قصد داشت این کوکائین به وزن ۸.۵ کیلوگرم را در حیاط خانه یک مشتری پرتاب کند که اشتبا‌ها آن را روی پشت بام خانه همسایه وی پرتاب کرد. این صاحبخانه پس از شنیدن صدای برخورد یک شیء به سقف خانه‌اش و بررسی آن با پلیس تماس گرفت.

پلیس هنگام بررسی و تحقیقات در مورد چگونگی سقوط این مواد مخدر روی سقف خانه این مرد، متوجه شد که آنها از داخل یک هواپیما به پایین پرتاب شده است. پلیس پس از بررسی اطلاعات پرواز، محل برخاستن و فرود هواپیما را پیدا کرد. پلیس روز سه شنبه ریزو را در فرودگاه ساردینیا دستگیر کرد. تحقیقات پلیس برای دستگیری سایر فروشندگان مواد مخدر ادامه دارد.

گفتنی است؛ ارزش خیابانی این دو بسته کوکائین ۶.۸ میلیون یورو (۹.۵ میلیون دلار) تخمین زده می‌شود.