به گزارش پایگاه خبری نشان :

از فردا به مدت شش روز استان های تهران و البرز تعطیل اعلام شده است. تردد بین شهری از این استان ها و ورود به این استان ها از ساعت 18 تعیین شد.

عده ای از شهروندان این دو استان با اطلاع از شروع تعطیلی به سمت جاده چالوس حرکت کردند تا قبل از ساعت 18 خود را به جاده و استان مازندران برسانند که پلیس راه از ورود آنها قبل از ساعت 18 جلوگیری کرد. مردم و پلیس با هم درگیر شدند و در نهایت پلیس راه تا ساعت 18 جاده را باز کرد و اکنون جاده با ترافیک سنگین به سمت استان مازندران باز است.

مسئولیت اجتماعی مردم در برابر کرونا و در مهار این ویروس در این روزهای که کشور درگیر کرونا دلتا و آمار بالای ابتلا آن بسیار مهم است که متاسفانه عده ای از هموطنان به این مسئولیت اجتماعی توجه ای ندارند و با هر تعطیلی که برای مهار کرونا تعیین می شود به سمت جاده های می رانند. از سوی دیگر مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت نیز در گفت وگو با رکنا اعلام کرده است که رعایت پروتکل های بهداشتی در کل کشور به کمتر از 50 درصد رسیده است.

 واما سردار سید تیمور حسینی - جانشین رئیس پلیس راه راهور ناجا در گفت و گو با خبرنگار رکنا در خصوص درگیری ایجاد شده در جاده چالوس میان مردم و پلیس راه گفت : محدودیت تردد از ساعت 18 تعیین شده است . عده ای از مردم قصد داشتند قبل از آغاز ساعت محدودیت ها وارد جاده چالوس شوند. پلیس مانع شد. درگیری ایجاد شد.وقتی درجریان ماجرا قرار گرفتیم ، تعیین شد که محدودیت های تردد از همان ساعت 18 آغاز شود.

وی تاکید داشت: از ساعت 18 به بعد هیچ نوع اجازه تردد به هیچ خودرویی داده نمی شود.