به گزارش پایگاه خبری نشان :

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک سارق منزل و کشف لوازم مسروقه به ارزش 280 میلیون تومان در قم خبر داد

سرهنگ "بهادر اسماعیلی" اظهارداشت: در پی وقوع سرقت لوازم یک منزل 3 طبقه در قم، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

دزد خانه های قمی ها زن بود مرد از آب درآمد

به گزارش رکنا، وی افزود: با بررسی دوربین های مداربسته محل سرقت مشخص شد فردی با چادر عربی در محل حاضر و پس از بازگشایی درب منزل از آنجا خارج و فردی مذکر با چهره ای ماسک زده نسبت به سرقت لوازم این منزل 3 طبقه و جابجایی لوازم با یک دستگاه تاکسی دربستی اقدام می کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در ادامه با تلاش های کارآگاهان پلیس آگاهی استان متهم کارمند 55 ساله شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد.

وی ادامه داد: نامبرده در تحقیقات پلیس اذعان داشت با یکی از افراد منزل ارتباط داشته و پس از جلب اطمینان وی توانسته کلید یدکی منزل شان بدست آورده و با همکاری آن از خالی بودن کلیه طبقات در زمان سرقت مطلع، لذا به قصد انتقام جویی ابتدا با پوشش زنانه مراجعه و با صحنه سازی نسبت به سرقت اقدام کرده است.

سرهنگ اسماعیلی با بیان اینکه توسط کارشناسان ارزش لوازم مسروقه 280 میلیون تومان اعلام شده است، تصریح کرد: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.