به گزارش پایگاه خبری نشان :

چندی پیش، یکی از زندانیان شرور با حمله ور شدن به موذن رئیس زندان مرکزی اراک وی را مورد ضرب و جرح شدید قرار داده است.

مهدی فراهانی معاون قضایی، اجرای احکام و امور مجلس سازمان زندان‌ها با حضور در منزل رئیس زندان مرکزی اراک ضمن عیادت از او به نیابت از رئیس سازمان زندان‌ها از زحمات موذن قدردانی و سلامتی عاجل او را از خداوند طلب کرد.

فراهانی در این دیدار با بیان اینکه زندانبانی شغلی سخت و طاقت فرساست، اما بی تردید خدمت صادقانه در سنگر اصلاح و تربیت موجب قرب و رضایت الهی است گفت: حضور مسئولان زندان‌ها در جمع زندانیان و دیدار چهره به چهره با آنان عامل بسیار موثری در آرامش روحی و روانی زندانیان است.

او افزود: بسیاری از مشکلات زندانیان بر اثر مجالست و همنشینی با مسئولان زندان‌ها و مقامات قضایی که یکی از رویکرد‌های مورد تاکید در دوره تحولی سازمان زندان هاست حل و فصل و گا‌ها زمینه آزادی زندانیان در همین دیدار‌ها فراهم می‌شود.

معاون سازمان زندان‌ها اضافه کرد: علی رغم سختی شرایط کار در زندان‌ها و تعدد تکالیف مدیران زندان، برنامه دیدار چهره به چهره با زندانیان و سرکشی از خانواده آنان در استان مرکزی به خوبی دنبال می‌شود و تلاش مسئولان در این حوزه شایسته قدردانی است.

او ادامه داد: کارکنان خدوم زندان‌های کشور هر لحظه در معرض خطرات و آسیب‌های روحی، روانی و جسمانی قرار دارندو به هیچ وجه به خاطر این گونه تحرکات معدود افراد شرور دچار تزلزل نخواهند شد بلکه با جدیت و توان مضاعف در عرصه خطیر زندانبانی تلاش می‌کنند.