به گزارش پایگاه خبری نشان :

قتل مرد جوان در شرق تهران رقم خورد. عامل قتل که مرد 86 ساله است با گلدان دست به قتل زد. مرد تنها پس از قتل ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت  که او قصد قتل مرا داشت که من پیش دستی کردم.

ساعت 11 صبح جمعه اول مرداد سالجاری ماموران کلانتری 157 مسعودیه در جریان یک قتل قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای تحقیق پای در صحنه جرم گذاشتند.

بررسی ها نشان از آن داشت که مارد 52 ساله با ضربات گلدان مرد پیرمرد 86 ساله به قتل رسیده است و همین کافی بود تا بازپرس دشتبان از شعبه اول دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای تحقیق در محل حاضر شوند.

قتل با گلدان در مسعودیه تهران

کارآگاهان در تحقیقات پلیسی پی بردند که مقتول که مرد 52 ساله و از بستگان دور قاتل است که از پیرمرد تنها پرستاری می کند و گاهی اوقات به خانه وی مراجعه می کند اما بامداد جمعه با ضربات گلدان به قتل رسیده است.

داماد مقتول که در صحنه جرم حضور داشت به ماموران گفت: پدرخانمم بیشتر اوقات به خانه پیرمرد 86 ساله که به تنهایی زندگی می کند می رفت تا او تنها نباشد و من صبح جمعه برای دیدن پدر خانمم به محل قتل آمدم و وقتی وارد خانه شدم دیدم پدرزنم غرق خون روی زمین است که خیلی زود با  اورژانس و پلیس تماس گرفتم.

وی افزود: مرد 86 ساله نیز که در صحنه قتل حضور داشت به قتل پدرزنم اعتراف کرد.

ادعای عجیب در قتل

مرد 86 ساله در اعترافاتش گفت: مقتول از بستگان دورم است و گاهی اوقات برای پرستاری و تنها نبودن من به خانه مان می آمد و برخی اوقات نیز با هم اختلاف پیدا می کردیم و او مرا تهدید به مرگ می کرد.

وی افزود: شب گذشته مقتول به من می گفت که قصد دارد 5 نفر را به قتل برساند و من از ترس اینکه او مرا به قتل نرساند شب که او به اتاقش رفت و خوابید با گلدان ضرباتی به سرش زدم و او را به قتل رساندم و صبح داماد مقتول وقتی به خانه آمد متوجه ماجرا شد و پلیس را با خبر کرد.

بنا بر این گزارش، قاتل به دستور بازپرس دشتبان برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.