به گزارش پایگاه خبری نشان :

فردی به نام "گرگ مانتیوفول" 48 ساله، پس از بوسه ی سگ خود به عفونتی مبتلا شد که تنها یک نفر در بین 1 میلیون نفر نفر ممکن است دچار آن شوند.

نگهداری از حیوانات خانگی،یکی از کارها و اقداماتی است که در هر شرایطی می توانند باعث سرگرمی صاحب آن شود.اما با این وجود گاها ممکن است که این حیوانات در طی مصرف برخی مواد غذایی آلوده دچار بیماری هایی شوند و به همین دلیل باید برخی محدودیت ها را در نظر بگیریم تا به این نوع عفونت ها توسط حیوان خانگی مبتلا نشویم.

آقای گرگ مانتیوفول که یک فرد دوستدار حیوانات می باشد،پس از بوسه سگ خانگی اش،به عفونتی عجیب ودردناک که تنها میان 1 نفر میان 1 میلیون نفر ممکن است رخ دهد،مبتلا شد که در طی آن پزشکان مجبور به قطع هر دو پای او شدند.

ابتدا آقای گرگ و همسرش به نام "داون" فکر می کردند که این عفونت شاید به یک دلیل دیگر ایجاد شده است،اما پس از تعدادی آزمایش،متوجه شدند که این عفونت از طریق سگ آنها وارد بدن گرگ شده است.

خانم داون در مورد این اتفاق این گونه گفت:"گرگ 48 سال سن دارد ومن می تواند این ادعا را داشته باشم که وی بیشتر سن خود را صرف وقت گذارانی با سگ ها کرد که متاسفانه در نهایت باعث گرفتن پاهایش شد".