به گزارش پایگاه خبری نشان :

پونک یکی از محله‌های تهران در غرب این شهر است؛ این محله در منطقه5 شهرداری قرار دارد و جزو محله‌هایی محسوب می‌شود که قیمت مسکن در آن بالاست.

یکی از کارشناسان مشاور املاک در این محله در گفت‌‌وگو با خبرنگار اقتصاد آنلاین گفت: قیمت مسکن در این محله تقریبا از متری 34 یا 35میلیون تومان شروع می‌شود و به بالای 60میلیون تومان هم می‌رسد.

وی ادامه داد: ارزان‌ترین خانه‌های پونک تقریبا از یک میلیارد و 700میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود که متراژ آن‌ها نزدیک به 50متر خواهد بود. در مورد گران‌ترین واحدها نیز خیابان و منطقه در قیمت اثرگذار است؛ برای مثال همیلا یکی از گران‌ترین مناطق پونک به حساب می‌آید که قیمت مسکن در آن از سایر نقاط پونک ارزان‌تر است.

این کارشناس مشاور املاک قیمت یک واحد 60متری در باغ فیض را حدود 2میلیارد تومان اعلام کرد. این واحد همه امکانات را دارا بوده و در موقعیت مناسبی نیز قرار دارد و به گفته وی جز واحدهای قیمت مناسب با شرایط خوب محسوب می‌شود.

همچنین یک دستگاه آپارتمان 80متری و 12ساله در سردار جنگل متری 41میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. این واحد نیز تمام امکانات از جمله انباری، آسانسور و پارکینگ را داراست.

از دیگر واحدهایی که در آژانس‌های املاک پونک برای فروش فایل شده است، می‌توان به خانه‌ای 50متری و 16ساله در خیابان نفت اشاره داشت؛ این خانه متری 36میلیون تومان معامله خواهد شد. به گفته این مشاور املاک، واحدهای نوساز پونک هم تقریبا از متری 40میلیون تومان به بالا قیمت‌گذاری می‌شود.

وی درپایان در خصوص قیمت مسکن در این محله توضیح داد: قیمت مسکن در پونک کاهشی نداشته و کاهش قیمت در آینده نیز بعید به نظر می‌رسد.