به گزارش پایگاه خبری نشان :

​خبرورزشی -سیروس پورموسوی پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به هوادران فولاد خوزستان تبریک می گویم و در عین حال برای فولاد خوزستان افسوس می خورم. فوتبالی که دو سال است هویت خود را از دست داده است و صرفا به جار و جنجال، توهین، افترا، دعوا و یقه گیری و یقه کشی تبدیل شده است و ندیده ایم تیمی به این زمین بیاید و به آن توهین نشود.

وی ادامه داد: به من که فرزند خوزستان هستم امروز بی احترامی شد و از آن نمی گذرم، به من تهمت جادوگری زدند! امیدوارم در کمیته اخلاق حرفشان را ثابت کنند. من هم اکنون ثابت می کنم که چه کسی جادوگر است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد: ۲ سال گذشته روی خط دروازه چه کسی آب ریختند و دوربین صحنه را ضبط کرد؟ بازی با استقلال به چه کسی گفتند اجی مجی که صداها ضبط شد؟ روباه در کدام بازی به ورزشگاه رفت؟ n چه کاره است در باشگاه که هر هفته و هر بازی با بلیط از بندرعباس به اهواز می آید؟ نامه مکتوب آن را داریم که بازی با نفت درخواست کردند که به زمین بیاید و آن فرد فوتبالی نیست! دو سال است که پشت پنجره پنهان شده اند، چه کسی پنجره فولاد خوزستان را بست؟ قرار داد محمد بلبلی کجا دستکاری شده است؟ در کانتینری در تهران. چه کسانی دست داشته اند؟ با محمد بلبلی صحبت کنید. چه کسی به او گفته نترس من از تو حمایت می کنم؟

پورموسوی با اشاره به اینکه در ابتدای فصل تمامی بازیکنانشان را گرفتند، عنوان کرد: صورت جلسه ۳۰۰ میلیون تومانی در باشگاهشان موجود است، امضا شد و به آن عمل نکردند تا پنجره شان بسته شد تا بتوانند فرار کنند.

وی با اشاره به اینکه از امشب با تمام وجود جلوی جواد نکونام خواهد ایستاد، گفت: اجازه نمی دهم نکونام دیگر در خوزستان مربی گری کند چرا که به من که فرزند خوزستان هستم در حضور همه توهین کرد. خیلی جالب است داور چهارم، خیلی ببخشید، بزدل بود چون شنید اما به داور نگفت، به من بی احترامی کردند و من نیز بی احترامی کردم و از مردم عذرخواهی می کنم چون در ذات من این مسائل نیست.   

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: جواد نکونام نیاز داشت که پس از ۲ سال یک نفر این گونه توی دهانش بزند. نکونام کجای فوتبال بوده است؟چرا فقط در مقابل تیم های خوزستانی افترا می زند؟ خودشان می‌گویند حرف ما چیست. وقتی می گویند پس از ۲۶ یا ۲۷ هفته طلسم شان شکسته است، طلسم به چه معناست؟ من نمی دانم، آنها خودشان می‌گویند و مصاحبه می‌کنند.

موسوی با اشاره به اینکه نکونام دو سال به مسئولان مربیان و بازیکنان خوزستان تاخت و بی احترامی کرد، گفت: خیلی متاسفم برای آنهایی که روی نیمکتش هستند و آنها نیز امروز جزو کسانی بودند که به من بی احترامی کردند. امروز باختیم، سرمان بالاست، آنها از فرصت های شان استفاده کردند اما تیم ما از موقعیت‌هایی که داشت بهره نبرد. چه اتفاقی می افتد پس از آن که گل دوم را می‌زنند به من بی احترامی می‌کنند؟ همه دیدند و شنیدند، قضاوت داور بی نقص بود و خودش و کمک داوران اش خوب قضاوت کردند اما از داور چهارم گله مند هستم.

سرمربی نفت آبادان با اشاره به اینکه جواد نکونام باید اظهاراتش در کمیته اخلاق ثابت کند، گفت: اگر من پیراهن مشکی با دکمه سفید می‌پوشم آرشیو خود را نگاه کنید و بگویید به غیر از بازی گذشته، چند بازی خودش مشکی با علامت قرمز پوشیده است؟ من پیراهن مشکی با دکمه سفید می‌پوشم، این هفته باختم، هفته قبل هم باختم و فصل قبل هم سقوط کردم اما وی همیشه با این پیراهن در این ورزشگاه حاضر شده است.

پورموسوی درباره بازی با فولاد خوزستان نیز، خاطرنشان کرد: بازی پایاپایی بود اما روی ارسال دروازه‌بان در خروج  از دروازه دچار تردید و دروازه ما باز شد. فولاد موقعیت آن چنانی نداشت. تعداد پاس فوتبال است اما اینکه پاس بلند و قطری بدهید نمی‌توان گفت فوتبال است.