به گزارش پایگاه خبری نشان :

قتل دختر تهرانی عصر یکشنبه رقم خورد. پرونده قتل دختر تهرانی در شرق تهران به وقوع پیوست وتیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران برای قتل دختر جوان وارد عمل شدند. قتل دختر جوان با ضربات زیاد چاقو رخ داده است و تحقیقات برای دستگیری عامل قتل دختر جوان در دستور کار ماموران قرار گرفته است.

 
ساعت 17:30 دقیقه یکشنبه 27 تیرماه امسال ماموران کلانتری 128 تهران نو در جریان قتل خونین دختر 32 ساله ای در ساختمانی در خیابان صفا شرقی قرار گرفتند.
قتل دختر جوان در شرق تهران

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس مصطفی واحدی از شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات ویژه وارد عمل شدند و کارآگاهان در گام نخست پی بردند ه دختر جوان به تازگی این خانه را خریداری کرده است.

کارآگاهان وقتی پای در صحنه جرم گذاشتند با جسد دختر جوان که هدف ضربات چاقو از ناحیه پهلو، گردن، کمر و صورت قرار گرفته بود روبرو شدند و این در حالی بود که داخل خانه تنها یک موکت بود و نشان از آن داشت که دختر جوان هنوز به این خانه نقل مکان نکرده است.

جزئیات قتل دختر تهرانی در شرق تهران

کارآگاهان در ادامه به سراغ مرد جوانی که پلیس را در جریان قتل دختر جوان قرار داده بود رفتند و این مرد که یکی از بستگان دختر جوان است به ماموران گفت: دختر جوان و برادرش در خانه ای در منطقه شوش تهران زندگی می کنند و پدر و مادرش سالها قبل فوت کرده اند که دختر جوان از چندی قبل به دنبال خرید خانه بود که من این خانه را به او پیشنهاد دادم و توانست این خانه را خریداری کند.

وی افزود: عصر امروز برای معامله خانه قرار داشتم و دختر جوان گفت که به خانه جدید می آید که من ساعت 17:30 بود که به جلوی ساختمان آمدم و ابتدا زنگ خانه را به صدا در آوردم اما پاسخی نشنیدم و با توجه به اینکه صاحبخانه کلید خانه را به من داده بود وارد خانه شدم و با جسد دختر جوان در وسط سالن خانه روبرو شدم.

تیم تشخیص هویت و پزشکی قانونی در صحنه جرم تجسس ها را آغاز کردند و مشخص شد دختر جوان ساعت 2 ساعت قبل از حضور ماموران قتل رسیده است و با توجه به ضربات چاقو که روی کمر و گردن وجود داشت احتمال می رود قاتل از پشت به دختر جوان حمله کرده و او را هدف ضربات چاقو قرار داده است.

بازداشت قاتل دختر تهرانی در خانه جدیدش

صبح امروزعامل جنایت خونین دختر جوان در خانه جدیدش که سعید 36 که متاهل است خود را تسلیم پلیس کرد و گفت: سمانه سرکوچه محل زندگی ام که در منطقه کیانشهر است در یک مغازه کار می کرد و زن و بچه ام نیز برخی اوقات برای خرید به مغازه او مراجعه می کردند که در این رفت و آمدها من نیز با سمانه که فروشنده مغازه بود آشنا شدم و وقتی فهمید من در کار پوشاک هستم عنوان کرد که می توان برایم تیرشرت با قیمت مناسب تهیه کند.

وی افزود: آشنایی ما برای کار بود و شماره ام را به او داد و مدتی بود که او برای گرفتن سفارش لباس با هم در تماس بودیم تا اینکه چندی قبل از او شنیدم که در حال خرید یک خانه است تا اینکه در همین تماس های تلفنی شنیدم که موفق شده یک خانه بخرد.

مرد جوان ادامه داد: یک روز سمانه با من تماس گرفت و از من برای تعمیر کف خانه اش راهنمایی خواست که با هم صحبت کردیم و بعد اصرار کرد که همراه او به خانه جدیدش بروم و کمی وسایل با خودرویم به آنجا ببرم.

عامل جنایت گفت: ابتدا نپذیرفتم اما وقتی دیدم کمک می خواهد پذیرفتم و همراه او به خانه اش رفتم، وقتی داخل خانه شدیم و تعدادی وسیله داخل آشپزخانه چیدیم و بعد سمانه به من گفت که 20 میلیون تومان بدهکار است که توانسته 10 میلیون تومان آن را تهیه کند و 10 میلیون کم دارد و از من خواست که به او پول بدهم.

وی اظهار داشت: من کارگر هستم و همچین پولی ندارم و خواستم از داخل خانه خارج شوم که ناگهان سمانه مرا گرفت و به داخل خانه هل داد و ادعا کرد که اگر به او پول ندهم زندگی ام را خراب می کند و به زنم می گوید که من با او ارتباط داشتم، به سمانه گفتم چرا می خواهی زندگی ام را خراب کنی ، سپس داخل آشپزخانه چاقویی روی کابینت بود که برداشتم و تهدید کردم اگر بخواهد زندگی ام را بهم بریزد او را می کشم که سمانه گفت تو جرات نداری.

سعید ادامه داد: عصبانی بودم و برای ترساندن چاقو را به سمتش پرت کردم که به گردنش خورد و در ادامه او را هدف ضربات چاقو قرار دادم و سپس چاقو و گوشی موبایل را برداشتم و از خانه خارج شدم و آنها را داخل خودرو حمل زباله انداختم.

وی در پایان گفت: من کاری نکرده بودم که سمانه می خواست زندگی مرا خراب کند، در این چند روز عذاب وجدان داشتم تا اینکه تصمیم گرفتم خودم را تسلیم پلیس کنم.

بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر دراختیار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است تا ادعاهای وی مورد بررسی قرار گیرد و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.