به گزارش پایگاه خبری نشان :

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات ایران خودرو امروز «سمند LX» در بازار با رشد یک میلیونی قیمت در بازار ۲۱۵ میلیون تومان قیمت خورد و «پژو ۲۰۶ صندوقدار» نیز امروز در بازار افزایش یک میلیون تومانی داشت و قیمت آن به ۲۵۵ میلیون تومان رسید. رشد قیمت این دو خودرو در بازار در حالی ثبت شده که هرچند بازار خودرو باز شده اما مراکز شماره گذاری همچنان بسته است و کمتر معامله در بازار صورت می گیرد، اما این امر نتوانسته بر روند افزایشی قیمت خودرو اثرگذار باشد.

در کنار رشد قیمت خودروهای داخلی پرتیراژ امروز دلار هم رشد قیمت در بازار داشت، از دلار می توان به عنوان عامل اصلی تغییر قیمت در بازار یاد کرد، عاملی که ماه ها است با نوسان بسیار روبرو است و این نوسان بازار خودرو را نیز دستخوش تغییر پی در پی می کند.

با ارزیابی بازار خودرو می توان گفت سایر محصولات ایران خودرو امروز تغییر قیمتی نداشتند. از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، «سمندLX» ، «سمند LX با موتور EF۷» و «سمند سورن» اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات ایران‌خودرو قیمت «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» امروز ۵ مرداد بدون تغییر و با قیمت ۲۲۵ میلیون تومان ارزش گذاری شد. « پژو ۲۰۶ تیپ ۵» نیز با تغییر قیمتی در بازار نداشت و ۲۷۱ میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

براساس ارزیابی بازار خودرو قیمت «سمند LX با موتور EF۷ » نیز امروز بدون تغییر در بازار با قیمت ۲۴۱ میلیون تومان عرضه شد. «سمند سورن» هم در بازار ۲۴۶ میلیون تومان قیمت گذاری شد.