به گزارش پایگاه خبری نشان :

پس از تساوی فولاد برابر پدیده مشهد، جواد نکونام در نشست خبری اعلام کرد احتمال ماندنش در تیم اهوازی کم است و بعد از پایان رویاپردازی او و تیمش در جام حذفی، مسیر این دو از هم احتمالا جدا می‌شود.

به نظر می‌رسد پیشنهادهایی که به دست سرمربی فولاد رسیده باعث این صحبت ها بعداز بازى آخر تیم اهوازی در لیگ برتر شده است.

در این میان خبر می رسد یکی از انگیزه های خداحافظی نکونام با فولاد، حضور روی نیکمت استقلال است. او که فولاد را با وجود بسته بودن 2 پنجره نقل و انتقالات قهرمان جام حذفی کرد، نشان داد که در بحرانی ترین شرایط می تواند از حداقل امکانات، حداکثر بهره را ببرد.

شنیده می شود مذاکراتی از طرف استقلال با نکونام شروع شده است و اگر فرهاد مجیدی خود مثل سال گذشته پس از شکست در فینال جام حذفی استعفا دهد، نکونام قطعا روی نیمکت استقلال می نشیند. 

در میانه فصل گذشته نیز وقتی تصمیم مدیران استقلال قطع همکاری با محمود فکری بود، نکونام جزء گزینه های اول سرمربی گری استقلال به حساب می آمد اما چون با باشگاه فولاد قرار داد داشت این باشگاه با جدایی نکونام مخالفت کرد. حالا با پایان قرارداد، نکونام می توان شخصا در این باره تصمیم بگیرد.

این پیشنهاد می‌تواند چالشی تازه برای این سرمربی جوان باشد. کسی که به واسطه عملکردش در نساجی و فولاد در لیگ برتر و این اواخر در لیگ قهرمانان آسیا، به برند مهمی در قامت یک سرمربی تبدیل شده و حضورش در استقلال می‌ تواند به جذابیت‌ های آن تیم کمک کند.