به گزارش پایگاه خبری نشان :

فرهاد مجیدی ، سرمربی تیم فوتبال استقلال  طی روز‌های گذشته در نشستی با مدیران باشگاه از آن‌ها درخواست کرد تا طبق لیستی که ارائه داده است قرارداد برخی بازیکنان آبی پوش تمدید شود و شاکله تیم برای فصل آینده حفظ شود.

مدیران باشگاه استقلال نیز این قول را به سرمربی آبی پوشان داده اند تا با تمامی بازیکنانی که قرارداد آن‌ها به اتمام رسیده است، مذاکرات انجام شود و این نفرات در تیم ماندگار شوند.

هروویه میلیچ و شیخ دیاباته با نظر سرمربی از تیم جدا شدند، اما در این میان بازیکنانی که قرار بود قرارداد آن‌ها تمدید شود نیز یک به یک در حال جدایی از جمع آبی پوشان هستند.

محمد نادری اولین بازیکنی بود که در لیست فرهاد حضور داشت، اما جدایی او باعث شد تا مدیران استقلال در اولین اقدام در بحث تمدید قراردادها ناکام بمانند.

پس از او مذاکرات با ارسلان مطهری به سر انجام نرسید تا او جدا شده بعدی استقلال لقب بگیرد؛ اما باز مطرح شده که مدیر برنامه‌ این بازیکن قرار است برای مذاکره دوباره به باشگاه برود.

دیروز مدیر برنامه‌ برخی بازیکنان راهی باشگاه شدند تا با مدیریت باشگاه نشست برگزار کنند. گویا پیشنهادات مالی از سوی باشگاه به مدیر برنامه بازیکنان زیاد جالب نبوده است و رقم‌های پیشنهادی به همراه شرط هایی که در بندهای قرارداد‌ از سوی مدیریت عنوان شده بوده، سبب شده است تا دلخوری‌ پیش بیاید و فعلا قراردادی به امضا نرسد.

اکنون هم بحث جدایی مهدی قایدی، مهاجم جوان آبی پوشان به میان آمده است و ظاهرا استقلالی‌ها قصد فروش او را به یک باشگاه قطری دارند. این بازیکن هم تنها تا پایان رقابت‌های آسیایی آبی پوشان را همراهی می‌کند؛ اما از طرفی مدیران استقلال فعلا رفتن این بازیکن را منتفی اعلام کرده اند.

داریوش شجاعیان نیز با اتمام قراردادش دیگر در جمع استقلالی‌ها ماندگار نخواهد بود و باید دید مدیریت باشگاه با توجه به بازیکنان جدا شده از تیم، چطور به دنبال حفظ شاکله اصلی برای فرهاد مجیدی است. اگر بازیکنانی که فرهاد مجیدی خواهان حفظ آن‌ها است، یک به یک از دست بروند؛ در آن صورت استقلال با بحران عجیبی رو به رو می شود.