به گزارش پایگاه خبری نشان :

بحث حضور مهدی قایدی در لیگ ستارگان قطر حسابی داغ شده است. پس از سفر این بازیکن به امارات، اخبار گوناگونی درخصوص مذاکرات مسئولین الغرافه و حتی شباب الاهلی امارات با این بازیکن منتشر شد و حالا یکی از معتبرترین روزنامه های قطری البته به نقل از رسانه های ایرانی نوشته است که باشوی کوچک در راه پیوستن به الغرافه است.

روزنامه معتبر استاد الدوحه در این زمینه نوشته است: گزارش های رسانه های ایرانی حاکی از آن است که مهدی قایدی بازیکن استقلال به منظور تکمیل مذاکرات با باشگاه الغرافه راهی دوحه شد، زیرا این بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی فعلی نزدیک به اتمام انتقال خود و پیوستن به جمع یوزپلنگ ها است.

Zg9p7sGyYnA2

قایدی در فصل های گذشته، به ویژه در سطح لیگ قهرمانان آسیا، بازی های خوبی را برای استقلال انجام داد. او موفق شد به همراه تیمش و حذف الدحیل در رقابت های کنونی لیگ قهرمانان آسیا، به صعود تیمش به مرحله یک هشتم نهایی کمک کند.

درحال حاضر نیز، کاروان الغرافه اردوی خود را در کشور آلمان برپا کرده است و در صورتی که قرارداد قایدی با الغرافه رسمی شود، انتظار می رود که این بازیکن به اردوی تیم جدیدش در آنجا ملحق شود. الغرافه به دنبال جذب سه بازیکن خارجی برای تقویت تیم خود در فصل بعد است و این تیم تاکنون هیچ بازیکن خارجی را جذب نکرده است.

الغرافه پس از جدایی اسلاویا یوکانوویچ، آندره آ استراماچونی را به خدمت گرفت. عدلان قدیوره هافبک الجزایری به همراه ویلفرد کانون ساحل عاجی، هکتور مورنو مکزیکی و کو جاچئول کره ای چهار بازیکن خارجی فصل گذشته الغرافه هستند که با صلاحدید استراماچونی در لیست مازاد الغرافه قرار گرفته و از این تیم جدا شدند و حالا الغرافه به دنبال پر کردن جای این بازیکنان است.

مهدی قایدی موفق شد به همراه تیمش و حذف الدحیل در رقابت های کنونی لیگ قهرمانان آسیا، به صعود تیمش به مرحله یک هشتم نهایی کمک کند.

استاد الدوحه در حالی این خبر را منتشر کرده است که فرهاد مجیدی در گفتگویی با باشگاه استقلال گفت:

برای جذب بازیکنان خارجی باکیفیت در سطح مهدی قایدی باید مبلغ بالایی پرداخت کنیم و کار بسیار سختی برای جذب یک ستاره در حد قایدی داریم. به همین دلیل به آقای ملکیان و آقای مددی پیغام دادم که موافق جدایی قایدی نیستم. شاید بتوان قرارداد بهتری برای مهدی تنظیم و او را حفظ کرد. البته وظیفه خودم می‌دانم که منافع بازیکن و آینده او را هم در نظر بگیرم اما امیدوارم در نهایت باشگاه بتواند قایدی را حفظ کند.