به گزارش پایگاه خبری نشان :

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه به نظر می رسید مشکلات میان رشید مظاهری و باشگاه استقلال حل شده و این بازیکن در جمع شاگردان مجیدی ماندگار است، اما جلسه امروز گلر آبی پوشان با مدیرعامل تیم خوب پیش نرفته است. مظاهری که پس از این جلسه با عصبانیت از ساختمان باشگاه خارج شد، حاضر به گفتگو با خبرنگاران نبود.

مهدی صادقی وکیل مظاهری به جای گلر آبی ها در جمع خبرنگاران حاضر شد و پاسخگوی سوالات شد. او گفت: هفته قبل صحبتی با مدیریت محترم باشگاه داشتیم و مشکلاتی که در طول فصل پیش آمده بود را مطرح کردیم. بالاخره طبق صحبت هایی که پیش آمد، قرار شد ما به مدت 10 روز صبر کنیم که این فرصت دیروز به پایان رسید. دو روز پیش نیز خدمت آقای مجیدی آمدیم و صحبت هایی را با ایشان داشتیم که به ما گفتند تا فردا (یعنی دیروز) جواب می دهند.

او ادامه داد: دیروز به ما گفتند که مدیریت باشگاه گفته است بروید و مشکلاتتان را حل کنید. ما امروز نیز به احترام باشگاه و با توجه به قراردادی که داشتیم، از ساعت 12 تا یک و نیم منتظر آقای مددی بودیم تا تشریف بیاورند. این چند روز خیلی به ما سخت گذشت. همین الآن با سر درد از دفتر باشگاه خارج شدم.

وی ادامه داد: آقای مددی خیلی رک و راست به ما گفتند بروید فسخ کنید. به سلامت! ما آمدیم اینجا تا مشکلات را حل کنیم. به آقای مددی گفتیم که ما آمده ایم مشکلات را حل کنیم و تمایل ما به ماندن و ادامه قرارداد است اما ایشان گفتند بروید فسخ کنید.

او درباره اینکه با مجیدی صحبتی داشته اند یا نه گفت: دیروز ظهر با ایشان صحبت کردیم و گفتند بروید با آقای مددی صحبت کنید.

وکیل مظاهری درخصوص اینکه آیا در این قضیه مجیدی با مددی هم نظر است پاسخ داد: من فکر می کنم مدیریت و هئیت مدیره محترم با تصمیماتی که می گیرند و رویه مدیریتی که دارند، علاقه ای به ادامه قرارداد و همکاری ندارند. ضمن اینکه در جلسه امروز با اینکه ما با احترام و دوستانه آمدیم صحبت کردیم، اما آقای مددی ما را تهدید کردند که تا 3 ماه دیگر فلان می کنم!

وی درخصوص اینکه مدیرعامل استقلال قرار است چه کاری انجام دهد، گفت: حالا ایشان حرف هایشان را زدند. ما هم شنیدیم. خیلی جالب نیست از زبان ما شنیده شود. ایشان به ما گفتند بروید فسخ کنید.