به گزارش پایگاه خبری نشان :

آزاده صمدی ازدواج خود را با هومن سیدی تجربه موفقی دانست. آزاده صمدی پس از گذراندن دوره کارشناسی تئاتر در دانشگاه سوره، دوره کلاس های بازیگری کارنامه (با مدیریت پرویز پرستویی) گذراند. آزاده صمدی همسر سابق هومن سیدی (بازیگر و کارگردان) است. آزاده صمدی در 17 دی 1357 در لاهیجان متولد شد. آزاده صمدی در تئاتر بی شیر و شکر حمید امجد ایفای نقش کرد.

آزاده صمدی و غم نان!

بخشی از صحبت‌های آزاده صمدی را در ادامه می‌خوانید.

آزاده صمدی گفت: چرا مردم فکر می‌کنند ما سلبریتی‌ها موجودات فضایی و بدون دغدغه‌ای هستیم؟ چرا مردم فکر می‌کنند ما با پول‌های عجیب و غریب زندگی می‌کنیم؟

آزاده صمدی ادامه داد: من به عنوان یک هنرمند همچنان غم نان دارم و در خانه اجاره‌ای زندگی می‌کنم. از گفتن این حرف‌ها هم هیچ ابایی ندارم

او درباره تصور مردم از سلبریتی‌ها گفت: من به‌عنوان یک سلبریتی مصائب و رنج‌های خاص خودم را دارم و باید بابت آن‌ها تلاش کنم اما ویترین فضای مجازی مردم را به اشتباه می‌اندازد و من دوست دارم واقعیت‌ها را به مردم بگویم.

آزاده صمدی  همسر سابق هومن سیدی است و با مجموعه راه بی‌پایان در دهه 80 به شهرت رسید. سریال می‌خواهم زنده بمانم یکی از آخرین فعالیت‌های آزاده صمدی در عرصه بازیگری است.

آزاده صمدی

زندگینامه آزاده صمدی

نام:آزاده

نام خانوادگی:صمدی

تاریخ تولد:1357/10/17

محل تولد:لاهیجان

تحصیلات:کارشناسی تئاتر

همسر سابق :هومن سیدی

ماجرای زندگی آزاده صمدی

آزاده صمدی در 17 دی 1357 در لاهیجان متولد شد. او پس از گذراندن دوره کارشناسی تئاتر در دانشگاه سوره، دوره کلاس های بازیگری کارنامه (با مدیریت پرویز پرستویی) گذراند.

آزاده صمدی در تئاتر بی شیر و شکر حمید امجد ایفای نقش کرد. سپس در تله تئاتر دریاروندگان محمد عاقبتی بازی و پس از مدتی برای بازی در سریال تلویزیونی راه بی پایان همایون اسعدیان انتخاب شد. صمدی با بازی در مجموعه تلویزیونی راه بی پایان به شهرت رسید.

آزاده صمدی

آزاده صمدی در فیلم کوتاه 35 متری سطح آب و دندان آبی هومن سیدی (همسرش) به تهیه کنندگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و مجید علی حسینی و هیچکس با هیچکس سخن نمی گوید امیر فرشاد ابراهیمی و میترا حجار نیز بازی کرده است.

آفریقا نام فیلمی است به کارگردانی هومن سیدی که در سال 1389 ساخته و در اواخر سال1391 در شبکه نمایش خانگی (ویدیو) توزیع شد. آزاده صمدی برای بازی در این فیلم دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن (بخش آثار ویدیویی) از بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد.

آزاده صمدی در سال 1392 در فیلم کمدی طبقه ی هسّاث فیلمی به کارگردانی کمال تبریزی به ایفای نقش پرداخت. رضا عطاران برای این فیلم سیمرغ بلورین نقش اول مرد را در سی و دومین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

آزاده صمدی در سریال انقلاب زیبا به کارگردانی بهرنگ توفیقی نقش زیبا را بازی کرد.

داستان سریال انقلاب زیبا :زیبا و حامد به تازگی ازدواج کرده اند. بازگشت پدر زیبا از خارج پس از سال ها باعث یادآوری خاطره و ماجرای تلخی در سال ها پیش می شود که خانواده ها را تا مرز از هم پاشیدگی پیش می برد. در این میان اما ماجرای بزرگتر و خطیرتری در پس این اتفاق جریان دارد که زندگی همه را تهدید می کند.

آزاده صمدی

فیلم های سینمایی آزاده صمدی

طبقهٔ حساس (1392)

سیزده (1391)

آفریقا (1389)

سریال های آزاده صمدی

انقلاب زیبا (1393)

حیرانی (1391)

سی امین روز (1390)

گاوصندوق (1388)

راه بی پایان (1386)

تئاتر های آزاده صمدی

بی شیر و شکر (حمید امجد)

دریا روندگان (محمد عاقبتی)

روایت ناتمام یک فصل معلق (هومن سیدی)

نمایش P2 (سید مرتضی میرمنتظمی)

فیلم های کوتاه آزاده صمدی

35متری سطح آب (هومن سیدی)

دندان آبی (هومن سیدی)

هیچکس با هیچکس سخن نمی گوید (امید بنکدار و کیوان علی محمدی)

آزاده صمدی

جوایز آزاده صمدی

دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن (بخش آثار ویدیویی) از بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم آفریقا