به گزارش پایگاه خبری نشان :

فرشته حسینی این روزها تحت تاثیر اخبار منفی افغانستان قرار دارد. فرشته حسینی در اینستاگرام خود به انتشار پست ها و استوری های زیادی در حمایت از مردم مظلوم افغانستان می پردازد. فرشته حسینی در سریال نمایش خانگی قورباغه بسیار خوش درخشید. همسر فرشته حسینی ، نوید محمدزاده نیز در حمایت از او گاهی اخباری از افغانستان و حمله طالبان منتشر می کند.  فرشته حسینی پستی را در حمایت از مردم افغانستان منتشر کرده است.

فرشته حسینی همسر نوید محمد زاده در کمپ مهاجران صربستان حاضر شده و با کودکان عکس گرفته است. فرشته حسینی بازیگر زن مشهور سینمای ایران که اصالتی افغانستانی دارد و به تازگی با نوید محمد زاده ازدواج کرده است با انتشار تصاویر زیر کپشنی مفصل نوشت.

فرشته حسینی

صربستان کمپ پناهجویان. بیست آگوست دوهزار و بیست و یک. در حومه ی شهر.سکوت.کانکس های بزرگ چند اتاقه.هر اتاق برای یک خانواده.خانواده ی ۴نفری.خانواده ی۵ نفری.بیشتر.کمتر.

پنج سال زندگی در این کمپ.بیشتر.کمتر.خانواده های افغانستانی،ایرانی،سوری و.. یک سالن غذا خوری.حمام و دستشویی مشترک.عفونت زنان. غذای بد مزه. بدون حقِ کار.

ترکِ دیار. ترکِ خانواده. آرزوی زندگی بهتر. اینجا.کمپ.بی پولی.دل مُردگی.افسردگی.گریه.خستگی.

نا امیدی.گریه. غصه. نا امیدی. نا امیدی..

با بچه ها وسطی بازی میکنم. باهم میخندیم.باهم عکس می گیریم. بچه ها. تعدادشان زیاد است.

حالا باهم صحبت میکنیم. نوبتی. تک به تک. در اتاقی که جز تک اتاق های آموزشی ست که تلویزیون دارد.

در میان حرف هایمان از هر کدام یک سوال مشترک پرسیدم.”چه آرزویی داری؟”

کودک۱: از این کمپ بریم بیرون. “گریه میکنه”.برم بیرون بازی کنم، از اینجا بدم میاد. برم مدرسه .دوست دارد مثل من بازیگر بشود. “در پنج سالگی به این کمپ آمده اند.اکنون ۱۰ ساله است.زبان انگلیسی و صربی میداند.افغانستانی.

فرشته حسینی

کودک۲:دلم میخواد برم بیرون از اینجا. برم مدرسه.من عاشق درس خوندنم.”گریه میکند طولانی” خسته شدم.تا کی باید اینجا بمونیم.”گریه میکند” نمی تواند ادامه بدهد صحبت کردن را.

“ ۱۶ ساله است.زمانی که به این کمپ آمدند ۱۱ ساله بوده.بسیار باهوش است.و به دلیل سن بیشتر و درک بیشتر از شرایط افسرده تر و غمگین تر از دیگر بچه هاست.زبان انگلیسی و صربی میداند.افغانستانی.

کودک۳: آرزو دارد که از کمپ بروند بیرون.دلش برای پارک تنگ شده است.دلش برای درس خواندن تنگ شده است. زبان صربی نمی داند خیلی و این در یادگیری آنلاین دچار مشکلش کرده.

به یاد پدرش می افتد.پدرش از آنها جداست.به گریه می افتد. دوست دارد فوتبالیست بشود.زبان انگلیسی میداند و کمی صربی.ایرانی.

کودک۴:دلم میخواد از اینجا بریم بیرون.اینجا هیچی نداره. حوصله م سر رفته. دلم میخواد درس بخونم. برم مدرسه. با دوستام بریم بیرون بازی کنیم. دوست دارم خواننده بشم.

ولی اول از همه دوست دارم از اینجا بریم بیرون.

۱۰ ساله است.پنج سال است که در این کمپ هستند.صدایش عجیب و زیباست.انگلیسی و صربی میداند.ایرانی.

و تعداد زیادی کودک دیگر:

“دلمان میخواهد از اینجا برویم بیرون”

دلمان میخواهد برویم مدرسه.

چرا آمدیم اینجا؟

از این زندگی خسته شدیم.

اینجا همه ی روزها شبیه هم هستند.

خسته.

هیچ کس در دنیا به اندازه ی آنها خسته نیست.

زندگی نامه فرشته حسینی

 فرشته حسینی (زادهٔ ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶) بازیگر افغانستانی ساکن ایران است.

فرشته حسینی

وی از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی‌تبار در تهران زاده شد. او در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد. او از دانش‌آموختگان  بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است

فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹ سال سن داشت آغاز کرد و به‌خاطر حساسیت‌هایی که خانواده‌اش داشتند فعالیتش را از تئاتر شروع کرد. وی در کنار تئاتر در فیلم‌های سینمایی و مستند هم بازی کرده‌است.

 او نخستین‌بار بازی در فیلم من یک دختر شادم به کارگردانی سامره رضایی در سال ۱۳۹۴ جلوی دوربین رفت. همچنین با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی در جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم مراکش موفق به کسب بهترین بازیگر زن برای بازی در این فیلم شد.

ماجرای عاشقانه های فرشته حسینی و نوید محمد زاده 

هچمنین به نقل از دیگر رسانه ها ، نوید محمدزاده با انتشار ویدئویی عاشقانه از فرشته حسینی تولد وی را تبریک گفت و فرشته حسینی را جان خود خطاب کرد. با انتشار ویدئویی شایعاتی مبنی بر ازدواج این زوج قوت گرفت.

از سال ۱۳۹۹ شایعاتی مبنی بر رابطهٔ عاطفی نوید محمدزاده با فرشته حسینی، بازیگر افغانی‌ تبار سینمای ایران، به گوش می‌رسید تا اینکه در ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ نوید محمدزاده با انتشار پستی این شایعات را تأیید کرد و فرشته را «جان خود» نامید و به سه زبان فارسی، پشتو و کردی ضمن تبریک تولد وی عشق خود را ابراز کرد؛ حسینی نیز با بازنشر پست محمدزاده، پاسخ او را داد.  فرشته حسینی بازیگری است از پدر و مادری افغان که در تهران به دنیا آمده است. پیش از این اما شایعاتی از ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی مطرح شده بود.

فرشته حسینینوید محمد زاده با انتشار ویدئویی از خود و فرشته حسینی چنین نوشته است:

«جانمی، جان، افغان بخوام بگم، جان، من، اَستی، کوردی بخوام بگم، گیانمی، گیان. تولدت مبارک. می‌دونم ۶ اُمی، از الان، مبارک.»

پاسخ فرشته حسینی به نوید محمد زاده

فرشته حسینی نیز ویدئویی را در استوری صفحه ی شخصی خود منتشر نمود و خطاب به نوید محمدزاده نوشت: جهانی که منو تو ساختیم.

استوری فرشته حسینی برای نوید محمدزاده

لازم به ذکر است چندی پیش فرشته حسینی با تبریک تولد نوید محمدزاده در صفحه اینستاگرام خود شایعاتی را در مورد این دو بازیگر آغاز کرده بود.

فرشته حسینی در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصویری از خود نوید محمدزاده نوشت:

فرشته حسینی

«برای همیشه تو را آنگونه به‌یاد می‌آورم.ایستاده بر روی صخره‌ای با شکوهِ دریا و آرامشِ آسمان. تو همانی که خود دیدی به چشمِ دل. همانی که هیچکس هنوز نمی‌داند​

ماجرای ست کردن لباس‌های فرشته حسینی و نوید محمد زاده

کاربران شبکه های اجتماعی تصاویری را کنار هم قرار داده اند و به این نتیجه رسیده اند که نوید محمدزاده و فرشته حسینی بازیگران مشهور لباس های مشترکی دارند (یا با هم ست کرده اند و یا لباس ها یکی است).  که این اتفاق بیش از پیش حرف و حدیث‌ های پیرامون عاشقانه های بین آنها قوت بخشیده است .

فرشته حسینی