به گزارش پایگاه خبری نشان :

الهام چرخنده فیلم تازه ای از خود منتشر کرده است.الهام چرخنده در 4 تیر 1357 در کاشان و در یک خانواده سنتی با اصالت بختیاری از طایفه هفت لنگ متولد شد. الهام چرخنده تحصیلات خود را در رشته معماری نیمه تمام گذاشته و از ادامه تحصیل انصراف داد و فعالیت های هنری خود را با تدریس طراحی و نقاشی در اصفهان پی گرفت. الهام چرخنده از علاقه مندان به رشته بازیگری بوده و بازیگری را بصورت جدی از تئاتر آغاز کرد تا اینکه در 18 سالگی و سال 1375، برای اولین بار مقابل دوربین حضور داشت. الهام چرخنده هنرمند پیش تر به عنوان ترانه سرا و خواننده نیز سابقه کاری دارد و یک آلبوم موسیقی نیز ضبط کرده است.

الهام چرخنده فیلم تازه ای از خود منتشر کرده است. او که این روزها در عراق به سر می برد چند روز قبل هم یک پست عاشقانه از خود شوهرش منتشر کرد.

زندگی نامه الهام چرخنده

الهام چرخنده متولد 4 تیر 1357 در کاشان بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون و مستندساز ایرانی است.

الهام چرخنده دانشجوی انصرافی رشته مهندسی معماری است ، فعالیت خود را از بازیگری شروع کرد سپس به سمت موسیقی و خوانندگی رفت و حالا فعال تبلیغی چادر است.

چهره جنجالی الهام چرخنده

هنگامی که نام الهام چرخنده را جستجو کنید با عبارات همسر سوم الهام چرخنده کیست و الهام چرخنده الان کجاست و چرا الهام چرخنده مومن شد و الهام چرخنده بی حجاب و عروسک الهام چرخنده و پیمان شعبانی همسر الهام چرخنده و الهام چرخنده در شبکه مهاجر مواجه می شوید که اوج جنجالی بودن این چهره را نشان می دهد.

الهام چرخنده

اصالت و محل تولد الهام چرخنده

در یک خانواده سنتی بدنیا آمده است و اصالتا بختیاری از طایفه هفت لنگ است ، او پس از یک ترم تحصیل در دانشگاه انصراف داد و فعالیت خود را در طراحی و نقاشی در اصفهان پی گرفت.

از تئاتر تا سینمای الهام چرخنده

بازیگری را با تئاتر شباشب آغاز کرد سپس با معرفی همسرش فعالیت خود را در سینما از سال 1375 با بازیگری در فیلم عروسی مهتاب آغاز کرد.

درخشش با فیلم سینمایی شب یلدا در سال 1380 چهره اش را شناخته تر شد.

وضعیت ازدواج و همسر الهام چرخنده

الهام چرخنده تاکنون سه بار ازدواج کرده که دو مورد آن به طلاق ختم شده.

خانم چرخنده از ازدواج اول خود که تاریخ آن اعلام نشده صاحب یک فرزند پسر بنام شایان است که این ازدواج به طلاق و جدایی ختم شد.از افرادی چون پیمان شعبانی و عباس شعبانی به عنوان همسر اول الهام چرخنده نام برده می شود.

الهام چرخنده

او برای بار دوم در سال 1375 وقتی 18 ساله بود با فرشید نوابی بازیگر 19 ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی هم یک فرزند بنام ارسطو می باشد.

با وجود اینکه سال 1392 در سریال پروانه با همسرش فرشید نوابی همبازی بود اما چند هفته بعد و نزدیک عید نوروز همان سال خبر طلاق این دو منتشر شد.

ازدواج سوم و مهاجرت الهام چرخنده

در شهریور ماه 1396 الهام چرخنده خبر ازدواج سومش را رسانه ای کرد.

سید محمد درویشی از روحانیون کشورمان میباشد که تحصیلات حوزوی دارد و همسر سوم خانم الهام چرخنده میباشد که به تازگی با هم ازدواج کرده اند و در حال حاضر در شهر کربلا اقامت دارند.

بنده به مدت سه سال همراه همسرم که یک روحانی است در شهر کربلا زندگی می کنم. مهاجرت من به کشور عراق به این شکل نیست که نخواهم به کشور بازگردم ، به واسطه شغل همسرم در این کشور زندگی می کنم.

 در سال 1392 در نقش زیور با سریال آوای باران به شدت طعم شهرت را تجربه کرد.

الهام چرخنده

جنجال چرخش الهام چرخنده و چادری شدن

خانم بازیگر نوروز سال 1393 وقتی 36 ساله بود با انتشار یک ویدیو با پوشش چادر و تبریک عید به رهبر انقلاب خبر از چرخش ناگهانی روحیات اش داد.

همین اقدام با حمایت گروهی باعث شد او بعنوان سمبل تبلیغاتی چادر شروع به فعالیت های اجتماعی کند ، وی در مراسم اکران های دانشجویی جشنواره مردمی ادعا کرد که 3٬900 نفر با کمک او حاضر به استفاده از چادر شده اند.