به گزارش پایگاه خبری نشان :

سحر قریشی بازیگر خوب سینما و تلویزیون است. سحر قریشی تنها یک برادر دارد. سحر قریشی طرفدار دو آتیشه استقلال است. سحر قریشی در ششمین روز از دی ماه سال 66 در تهران متولد شد. سحر قریشی بازیگری را با فیلم سینمایی لج و لج بازی آغاز کرد و با بازی در سریال دلنوازان به شهرت رسید. 

با انتشار این عکس،خالکوبی روی پای سحر قریشی سوژه شد. سحر قریشی درباره ی این عکس در اینستاگرامش این طور نوشت:در زندگی گاهی اوقات برای اینکه به موفقیت برسی باید چیزی را از دست بدهی؛ پس برنده ها قمار بازانی حرفه ای هستن.

سحر قریشی

سحر قریشی چندی قبل از اکران فیلم من و شارمن حضور یافت که استایل جدیدش خبر از تغییراتی داد که کاربران فضای مجازی هم نسبت به آن ریز بین شدند و خالکوبی روی پای سحر قریشی را سوژه کردند.

سحر قریشی

استایل سحر قریشی در اکران فیلم من و شارمن

سحر قریشی

سحر قریشی در ششمین روز از دی ماه سال 1366 در تهران متولد شد. او بازیگر سینما و تلویزیون است و بازیگری را با فیلم سینمایی لج و لج بازی آغاز کرد. سحر قریشی تنها یک برادر دارد و رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است  طرفدار دو آتیشه استقلال است.

سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند. برای سحر قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد . او حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد.سحر قریشی اصالتا اهل تهران می باشد.

زندگی نامه سحر قریشی

سحر قریشی متولد 6 دی 1366 در تهران و بازیگر است او تا دبیرستان تحصیل کرده و زمانی که متاهل بوده است  وارد عرصه بازیگری شده است ، او بعد از طلاق از همسر اول خود چند رابطه عاشقانه به سر انجام نرسیده را تجربه کرده است. سحر قریشی یک برادر دارد و علاقه به بازیگری از سنین کودکی در وجود او بوده است

سحر قریشی

فعالیت هنری سحر قریشی

او در سال 1388 با بازی در فیلم لج و لجبازی به تهیه کنندگی آقای زبر دست و کارگردانی سیدمهدی برقعی وارد عرصه سینما شد. سحر قریشی توسط سارا خوئینی ها برای بازی در این فیلم انتخاب شد که سرآغاز ورود سحر قریشی به سینما و تلویزیون شد.

این فیلم داستان مرد و زنی را روایت میکند که از هم جدا می شوند و پس از این جدایی سر و کلهٔ جوانی پیدا می شود که عاشق زن است و ...سحر قریشی پس از آن از طریق   سیاوش خیرابی به سهیلی زاده معرفی شد و آقای سهیلی زاده برای نقش یلدا او را انتخاب کرد. او بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید. دردسر بزرگ دومین کار سینمایی سحر قریشی بود، فیلمی به کارگردانی مهدی گلستانه و نویسندگی قربان محمدپور که در سال 1389 تولید شد.سحر قریشی در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون حامد کمیلی ، بهاره افشاری و فتحعلی اویسی به ایفای نقش پرداخت.سحر قریشی دومین سریال خودش را با بازی در مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیافتد در سال 1389 روی آنتن شبکه تهران داشت.

روزگاری عشق و خیانت نام یکی دیگر از  کار های سینمایی سحر قریشی است ، فیلمی به کارگردانی داوود بیدل و تهیه کنندگی روح الله شمقدری محصول سال 1392 است. داستان فیلم از این قرار است که اتفاقی غیرمنتظره پروانه و دخترش آینه را غافلگیر می کند، گویا این اتفاق ریشه در گذشته پروانه دارد گذشته ای که سال ها از مواجه با آن هراس داشته است.

ازدواج اول و طلاق سحر قریشی

اولین بار قبل از شروع بازیگری تقریبا در سن 17 سالگی در سال 83 با مهران اخوان ذاکر ازدواج کرد، اما این ازدواج بعد از پخش سریال دلنوازان در سال 88 به طلاق و جدایی ختم شد. مهران اخوان ذاکر درباره علت جدایی اش از سحر قریشی می گوید پس از پخش سریال دلنوازان از شبکه سه که باعث شهرتش شد رفتار سحر تغییر کرد و شش ماه بعد از آن من از ایشان خبری نداشتم.به دادگاه حمایت از خانواده هم مراجعه کردم و از او شکایت کردم و در نهایت از یکدیگر جدا شدیم.

سحر قریشی

نحوه آشنائی سحرقریشی و امید علوی

آشنایی این دو در فیلم دریا کنار در سال 1393 صورت گرفته است، امید علومی و سحر قریشی در این فیلم بازیگر بودند و امید علومی تیتراژ و موسیقی این فیلم را نیز کار کرده بود.

طلاق سحر قریشی با امید علومی 

بعد از چندین ماه دیگر در محافل هنری سحر قریشی با امید علومی دیده نشد و در مصاحبه جدید خود عنوان کرد مجرد است و منکر رابطه قبلی خود با امید علومی شد و به این تفسیر این دو از بکدیگر جدا شدند

رابطه سحر قریشی با مهدی طارمی

در آبان ماه سال 96 خبر ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی منتشر شد اما مدتی بعد با واکنش تند برادر قریشی این خبر تکذیب شد.با انتشار یک فیلم لو رفته از طارمی و قریشی در کشور قطر این شایعه تبدیل به حتم و مشخص شد این دو در یک رابطه عاشقانه هستند.

سحر قریشی

حاشیه های سحر قریشی

سال 96 سحر قریشی در مورد حضور زنان در استادیوم اینطور واکنش نشان داد:دوست ندارم بروم استادیوم، از اینکه کنار تعداد زیادی آقا قرار بگیرم منقلب می‌ شم، احساس امنیتم رو از دست می دهم، کاملاً موافقم که اجازه نمی دهند خانم ها به استادیوم برونداین یک خط کافی بود تا بازیگرانی چون  مهناز افشار  واکنش های تندی به او نشان دهند تا جایی خانم قریشی علت این واکنش ها رو حسادت عنوان می کند.

هم چنین خانم قریشی تیر 98 در مصاحبه ای گفت :در مملکت من مشکل روسری و حجاب وجود ندارد، جمع شدند می گویند حجاب اجباری، اما من دارم تبلیغ روسری می کنم، امنیت یک زن پوشش آن است

چند هفته بعد از دفاع خانم قریشی از حجاب، یک فیلم لو رفته از وی در ترکیه نشان می دهد خانم بازیگر با حجابی نامتعارف با یک نامحرم دست می دهد ولی منقلب نمی شود .