به گزارش پایگاه خبری نشان :

به گزارش "ورزش سه"، ماجراهای عجیب استقلال هرروز که می گذرد وارد مرحله تازه ای می شود؛ باشگاه محبوب پایتخت این روزها بیشتر از همیشه درگیر اختلافات داخلی شده و دوباره شاهددرگیری های کلامی مدیرعامل و سرمربی این تیم هستیم. اینبار موضوع فراتر رفته و اینطور که از شواهد پیدا است همه مدیران باشگاه قصد دارند پشت مجیدی را خالی کنند.

در عین حال احمد مددی مدیرعامل استقلال که طی ماه های گذشته کمتر در محافل خبری آفتابی می شد و حتی مقابل شدید ترین انتقادها و اعتراض های هواداران هم سکوت پیشه کرده بود هم دیگر خودش را پنهان نمی کند و خیلی صریح علیه مجیدی صحبت می کند.

احمد مددی که بعد از دیدار استقلال و الهلال که با شکست آبی ها همراه بود، سکوت پیشه کرد، چهارشنبه شب با حضور در برنامه تلویزیونی ورزشگاه از شبکه پنجم سیما حرف های مهمی را درباره باشگاه تحت پوشش خود بر زبان آورد که نشان از یک موضوع مهم داشت؛ اینکه او دیگر اعتقادی به ادامه همکاری با فرهاد مجیدی ندارد و شاید در آینده ای نزدیک شاهد جدایی این سرمربی از استقلال باشیم.

مددی در گفت و گوی تلویزیونی خود که بعد از چند ماه صورت گرفت، سعی داشت پاسخی قاطعانه به همه انتقادهایی که طی این مدت به او و عملکردش شده بود، بدهد. در عین حال که او مشخص است از مجیدی و اظهارات گاه و بیگاهش علیه مدیریت خسته شده، بی درنگ نکاتی را درباره سرمربی بر زبان آورد که جای تامل بسیاری دارد. مدیرعامل استقلال در بخش های مختلف گفت و گوی خود چندین بار به مجیدی طعنه زد و حتی پارافراتر گذاشت و او را به بی ثباتی نیز متهم کرد! 

به طور کلی حملات ادامه دار مددی به مجیدی 3 محور مهم داشت که خیلی از واقعیت ها را درباره روابط میان مدیرعامل و سرمربی استقلال عیان می کند.

مدیرعامل استقلال در اوایل صحبت هایش هیچ ابایی نداشت از اینکه سرمربی تیمش را به بی ثباتی متهم کند. او وقتی با سوالی درباره اینکه دلیل اختلافش با مجیدی چیست، ناگهان این جملات عجیب را بر زبان آورد:«واقعا دلیل اختلاف مجیدی را نمی‌دانم. بی ثباتی را برنمی‌تابم و بهتر است آدم ثبات داشته باشد و رعایت اخلاق و کردار کند.»

مددی در بخش دیگری از حرف های خود بار دیگر به سرمربی استقلال حمله کرد. او وقتی با سوالی درباره اینکه آیا مجیدی از انتقال قایدی بی اطلاع بود، مواجه شد موضوع مهمی را بیان کرد: «مجیدی گفته بود مخالفتی برای پیشرفت بازیکن ندارم. آقای مجیدی برای استراحت به دوبی رفته بودند. ما باهم در تماس بودیم که ایشان به من گفتند که شیخ الاهلی به دنبال جذب مهدی قایدی است اما این باشگاه یک میلیون دلار بیشتر بابت مهدی پرداخت نمی کند.در خصوص قایدی تاییدیه مجیدی را در صورتجلسه هیئت مدیره داریم که با فروش قایدی موافقت کرده است.»

اما حملات مدیرعامل استقلال به مجیدی به همینجا ختم نشد؛ او علاوه بر اینکه افشا کرد مجیدی در جلسه اول نقل و انتقالات درباره اسماعیلی گفته که این بازیکن تیم را برهم می زند و بعد نظرش تغییر کرده، از عبارتی آشنا استفاده کرد؛ «ارتش فحاش».

این عبارت در گذشته توسط محمد تقوی علیه مجیدی به کار برده شد و بعد محمود فکری هم از آن بهره برد. این دو پیشکسوت معتقد بودند که مجیدی در فضای مجازی یک ارتش فحاش درست کرده که هرکس به او انتقاد می کند آنها به شخص منتقد توهین خواهند کرد. 

حالا مددی بدون آنکه نامی از مجیدی ببرد ارتش فحاش را دوباره زنده کرد. او گفت: «در استقلال با یک پدیده‌ای که اسمش را یک عزیزی گذاشت ارتش فحاشی، روبرو شدیم. اینها آدم‌های وقیحی هستند که دست از سر استقلال برنمی‌دارند. البته هویت آنها برای ما مشخص است. این ارتش فحاش خیلی اختلاف و دروغ ایجاد می‌کنند و برای من عجیب است که چرا با احساسات پاک هواداران بازی می‌کنند. هواداران از خیلی چیزها خبر ندارند.»

به طور کلی مددی در مصاحبه مفصل و پراز نکته خود یک موضوع مهم را به هواداران فوتبال و به خصوص استقلال القا کرد؛ اینکه او دیگر تمایلی به همکاری با فرهاد مجیدی ندارد . خصوصا اینکه وقتی از او درباره احتمال برکناری مجیدی سوال شد، دوپهلو جواب داد و این موضوع را رد نکرد. او خیلی صریح از تصمیم گیری درباره آینده مجیدی با استقلال در هیات مدیره حرف زدو مشخص کرد که اختلافات میان او و سرمربی کنونی آبی ها موضوعی حل شدنی نیست. چرا که اگر اینطور بود و شرایط مطلوبی در ارتباطات آنها برقرار بود، نیازی به انجام چنین مصاحبه ای از سوی مدیرعامل دیده نمی شد. خصوصا اینکه عصر چهارشنبه هم اصغر ملکیان رییس هیات مدیره در مصاحبه ای صحبت های مشابهی را درباره آینده کاری مجیدی بر زبان آورده بود.