به گزارش پایگاه خبری نشان :

مهدی قایدی اصالتا اهل جنوب است. مهدی قایدی به تازگی از استقلال جدا شد. مهدی قایدی بازیکن با اخلاق آبی ها شهرت زیادی دارد. مهدی قایدی متأهل است. مهدی قایدی به الاهلی امارات رفت.

مهدی قائدی یکی از بازیکنان آینده دار فوتبال ایران بوده و درخشش در خط حمله تیم استقلال پشنهادهای خارجی بیوگرافی مهدی قائدی را بیشتر کرده است

لایو جنجالی همسر مهدی قائدی

مهدی قائدی

چیکده بیوگرافی مهدی قائدی

نام مهدی قائدی

تاهل متاهل

ویکی پدیا مهدی قائدی

اینستاگرام مهدی قائدی 1.5 میلیون نفر دنبال کننده

اولین واکنش ستاره معصومی همسر مهدی قائدی به انتقادات درباره کشف حجاب او در دبی را در ادامه ببینید.

استوری واکنشی همسر مهدی قایدی

مهدی قائدی

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی است. عکس های بسیار متنوعی از همسر مهدی قائدی پس از ازدواج در کنار مهدی قائدی منتشر شده است. برخی رسانه ها از بی حجابی همسر مهدی قائدی در دبی نوشتند که این اتفاق با واکنش همسر مهدی قائدی همراه شد. در ادامه ببینید همسر مهدی قائدی چه استوری در این راستا منتشر کرد.

ستاره معصومی با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خودش نوشت :

عقایدمون رو به همدیگه تحویل نکنیم که اگر قرار بر زور بود، خدا برای این کار قدرت بیشتری داشت!

این صحبت های ستاره معصومی از آنجایی مطرح می شود که انتشار تصاویر بدون حجاب او در هفته گذشته بازتاب زیادی داشت و طرفداران تیم استقلال و یا مردم منتقدان او بودن.

عکس های منتشر شده مربوط به دبی مال یکی از مشهورترین مراکز تجاری دبی است.

فعالیت های مهدی قایدی

مهدی قائدی فوتبال را از دوران دبستان شروع کرده و در تیمهای محلی فوتبال را به صورت جدی شروع کرد. نخستین تیمی که مهدی قائدی در آن عضو بود باشگاه فوتبال ایران جوان بوشهر است و بعد از آن به باشگاه شاهین بوشهر پیوست. او در تیمهای پایه باشگاه ایران جوان عضو شد و توانست در فصل ۹۶- ۱۳۹۵ به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کند. مهدی قائدی عنوان پدیده لیگ یک را کسب کرده چون در اولین فصل بازی خود توانست ۱۰ گل برای تیمش بزند.

مهدی قایدی

مهدی قایدی پدیده لیگ یک

مهدی قائدی بازیکن استقلالی در در بوشهر بدنیا آمده و در پست وینگر بازی می کند. مهدی قائدی در نخستین فصل بازی خود در باشگاه ایران جوان بوشهر با 10گل عنوان پدیده لیگ یک را کسب کرد. مهدی قائدی بازیکن کم سن و سال استقلال با جثه کوچکش به باشو معروف شده و به او نیمار ایرانی هم گفته می شود، مهدی قائدی در یک تصادف جنجالی و مرگ یک فوتبالیست در بوشهر به یک سال حبس تعزیری محکوم شد.مهدی قائدی و همسرش اخیرا به سوژه داغ رسانه ای تبدیل شدند.

مهدی قائدی

مهدی قائدی متولد ۱۵ آذر ۱۳۷۷ در بوشهر خورموج چارک بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند. موضوع تصادف مهدی قائدی و مرگ سرنشین همراه وی یکی از حواشی این فوتبالیست بوده و مشکلات زیادی را برای وی درست کرده است. در نهایت مهدی قائدی به پرداخت وجه در قبال مرگ همراهش محکوم شده است.

باشگاه های مهدی قایدی

ایران جوان

وی فوتبال خود را از تیم‌های پایه باشگاه ایرانجوان بوشهر آغاز کرد و توانست در فصل ۹۶–۱۳۹۵ به تیم اصلی

این باشگاه راه پیدا کند. وی در نخستین فصل بازی خود نمایش درخشانی از خود نشان داد و توانست ۱۰ گل برای تیمش بزند و حتی عنوان پدیده لیگ یک را نیز در آن سال کسب کرد.

استقلال تهران

پس‌از درخشش وی در لیگ یک، تیم‌های بزرگ ایران از جمله استقلال و پرسپولیس برای جذب وی دست به‌کار شدند که وی در نهایت با قراردادی ۵ساله در ۱۷ تیر ۱۳۹۶ به استقلال پیوست.بیوگرافی مهدی قائدی وی نخستین بازی رسمی خود برای این تیم را در ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران ۹۷–۱۳۹۶ مقابل استقلال خوزستان انجام داد. وی در این بازی در دقیقه ۶۴ به‌جای امید نورافکن وارد زمین شد و با حرکات تکنیکی خود، نمایش درخشانی از خود نشان داد.

ازدواج مهدی قایدی

مهدی قائدی در سال 1398 ، با وجود سن و سال کمش به جرگه متاهلین فوتبال ایران پیوست.

قائدی دومین بازی خود با پیراهن استقلال تهران را ۲۰ مرداد ۹۶ مقابل تراکتورسازی تبریز تبریز انجام داد. این بازیکن جوان سومین بازی خود را برای استقلال تهران در ۲۶ مرداد ۹۶ مقابل سایپا به میدان رفت.

افتخارات مهدی قایدی

استقلال

لیگ برتر خلیج فارس: ۲۰۲۰–۲۰۱۹ نایب قهرمان

جام حذفی فوتبال ایران: ۲۰۱۸–۲۰۱۷

جام حذفی فوتبال ایران: ۲۰۲۰–۲۰۱۹ نایب قهرمان