به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

شکیرا  خواننده زن مشهور در کلمبیا به دنیا آمد. شکیرا تنها فرزند پدر و مادرش است. پدربزرگ و مادر بزرگ پدری شکیرا از لبنان به نیویورک مهاجرت کرده بودند، جایی که پدر شکیرا در آن به دنیا آمد. مادر شکیرا  هم تبار اسپانیایی و ایتالیایی دارد. شکیرا از ازدواج‌های قبلی پدرش دارای ۸ خواهر و برادر است.

شکیرا و حمله گرازها

شکیرا، خواننده مشهور کلمبیایی و همسر جرارد پیکه، مدافع بارسلونا گفته دو گراز وحشی در پاکی در بارسلونا به او و پسر هشت ساله‌اش حمله کرده‌اند. این ستاره پاپ گفته گرازها کیفش را دزدیدند و به جنگل فرار کردند.

او در ویدئویی اینستاگرامی بقایای کیف را نشان می‌دهد و می‌گوید: «ببینید چه بلایی سر کیف من آوردند!» شکیرا پس از آن به پسرش رو کرد و گفت: «میلان راستش را بگو که چه‌طور مادرت در مقابل گرازهای وحشی ایستادگی کرد.»

طبق نوشته روزنامه «ال موندو»، شکیرا تنها قربانی گرازهای این پارک، که تعدادشان در سال‌های اخیر پیوسته افزایش یافته، نبوده است. در سال ۲۰۱۶ مردم شهر نزدیک به ۱۲۰۰ بار با پلیس بارسلونا تماس گرفتند و از حمله گرازها به حیوانات خانگی، تخریب ظروف خوراک آنها، و نیز ورود به خیابان و ایجاد راه‌بندان شکایت کردند.