به گزارش پایگاه خبری نشان :

حسن یزدانی پس از کسب مدال طلای وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان و شکست دیوید تیلور آمریکایی با بیان این مطلب اظهار داشت: همواره تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ام تا با کسب بهترین نتیجه در رقابت‌های مختلف بتوانم دل مردم کشورمان را شاد کنم. همیشه برای کسب بهترین نتیجه و پیروزی بر حریفان به روی تشک رفته‌ام. گاهی اوقات شکست هم خورده‌ام، اما آنچه مهم است این است که همواره تمام تلاش خود را برای غلبه بر حریفان به‌کار گرفته‌ام تا در نهایت با کسب خوش‌رنگ‌ترین مدال بتوانم دل مردم کشورمان را شاد کنم.

وی ادامه داد: حریفان خوبی در این دوره از رقابت‌ها به روی تشک آمدند. از روسیه نایفونوف آمده بود که کشتی‌گیر خوبی است و خوشبختانه توانستم بر اوغلبه کنم. البته سایر کشتی‌گیران روسیه هم قابل احترام هستند و قطعا هر کشتی‌گیری که به نمایندگی از روسیه در رقابت‌های جهانی و المپیک حاضر می‌شود، کشتی‌گیر خوب و آماده‌ای خواهد بود. برای مبارزه با تیلور هم برنامه داشتم و روی نقاط ضعف و قوت او کار کرده بودم و خوشحالم که توانستم با غلبه بر او دل مردم کشورمان را شاد کنم.

یزدانی در پایان خاطرنشان کرد: قطعا به زودی تمرینات خود را از سر خواهم گرفت و امیدوارم این روند همچنان ادامه‌دار باشد. از مردم کشورم که همواره با دعای خیر خودشان به ما انرژی داده‌اند تشکر کنم. کوچک‌تر از آن هستم که از مردم چیزی بخواهم، از آن‌ها سپاسگزارم که برای ما دعای خیر می‌کنند. از پدر و مادرم که سختی‌های زیادی را در طول زندگی کشیده‌اند تا ما را به این مرحله برسانند هم تشکر می‌کنم و دست‌بوس آن‌ها هستم.