به گزارش پایگاه خبری نشان :

فرهاد مجیدی قادیکلایی مشهور به فرهاد مجیدی (زاده 13 خرداد 1355) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در 7 آبان 1392 در باشگاه استقلال تهران از دنیای فوتبال کناره گیری کرد. فرهاد مجیدی سابقه بازی در باشگاه های بهمن کرج، راپیدوین اتریش، الوصل امارات، العین امارات، الاهلی امارات، النصر امارات و الغرافه قطر را دارد.فرهاد مجیدی دوران فوتبال خود را با تیم فوتبال صنایع پارچین که محل زندگی خود و کار پدرش در آنجا بود شروع کرد. نخستین تیم رسمی که فرهاد مجیدی در آن بازی کرد، تیم جوانان کشاورز بود. او بعد از مدتی بازی در این تیم به جوانان بهمن پیوست. پس از گذشت مدت زمان کوتاهی به طور قرضی برای بازی در مسابقات استانی به تیم پارچین بازگشت. بعد از 8 ماه حضور قرضی در تیم پارچین تیم بهمن بار دیگر خواستار او شود و دوباره به این تیم بازگشت.

فرهاد مجیدی

ظاهرا باشگاه استقلال مذاکرات مثبتی با گزینه خارجی مد نظر فرهاد مجیدی داشته است

سوپرایز فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال اسامی بازیکنان خارجی و ایرانی مد نظر خود را به مدیریت باشگاه ارائه داده است تا اقدامات جذب این بازیکنان انجام شوند. روزبه چشمی، تنها بازیکن ایرانی است که مجیدی خواهان او است و فرشید اسماعیلی هم با توجه به قرارداد جدیدش با تیم دیگر از لیست آبی‌ها خط خورد.

نام سه بازیکن خارجی مد نظر سرمربی در اختیار مدیریت باشگاه قرار گرفته است تا پس از بررسی فرآیند جذب آن‌ها انجام شود.

قرار است از بازیکن خارجی تست گرفته شود و آن طور که مطرح می‌شود اوایل هفته پیش‌رو توافق‌های اولیه بین باشگاه و بازیکن خارجی حاصل می‌ کند