به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

امیر تتلو از خوانندگان رپ ایرانی است. در یک مصاحبه بنیامین بهادری از امیر تتلو حمایت کرده بود. امیر تتلو فیلم های جنجالی از خودش منتشر می کند. به تازگی یک کلیپ منتشر شده است که گویا برادر امیر تتلو در آن دیده می شود. اخیرا هزینه کنسرت امیر تتلو تعجب همه را برانگیخته است

امیر تتلو خواننده رپ ایرانی

سلطان (تتلو خود را سلطان خطاب می کند) این روز ها خیلی به خودش می رسد. از ورزش و تمرین با دخترا گرفته تا تغذیه و خالی کردن بار منفی. البته موردی هم هست مثل سوزن زدن از این ها که بگذریم سلطان چند دختر نوازنده برای کنسرتش دارد که شبانه روز در منزل تتلو ساکن هستند. آن ها گاهی تمرین میکنند گاهی هم رقص و خوش گذرانی! در ادامه ویدیویی از عشق و حال سلطان با نوازنده های جذابش را مشاهده می کنید

امیر تتلو

قیمت بلیط کنسرت تتلو

کنسرت تتلو به دلیل وجود کرونا قوانینی هم دارد و هواداران باید پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند. تتلو از خیلی وقت پیش اعلام کرده بود خودش واکسن نمی زند اما هرکسی که وارد سالن کنسرت می شود باید واکسن زده باشد تا مبادا سلطان مریض شود!

با توجه به صحبت های اولیه تتلو علاقه مندان احتمالا می توانند بلیط های کنسرت تتلو را به قیمت های 75 دلار، 100 و 150 دلار در اختیار داشته باشند. قیمت این بلیط ها با توجه به دلار امروز از 2 میلیون شروع و تا 4 میلیون به فروش میرسد.

پلن های احتمالی برای بلیط این اجرا، طرح های دایموند، گلد و سیلور می باشند و احتمالا جایگاه VIP کنسرت تتلو نیز به تعدادی محدود ارائه خواهد شد تا علاقه مندان بتوانند با توجه به قیمت و موقیعت صندلی که می خواهند به خرید بلیط در سالن بپردازند.

کنسرت تتلو به گفته خودش هیچ گونه اجرای زنده ای در فضای مجازی ندارد و بلیطی هم برای این موضوع به فروش نمی رسد و تنها پس از پایان کنسرت در یوتیوبش قرار داده می شود.

باربد که تمامی لباس های جدید تتلو را برایش طراحی می کند و به نحوی اسپانسر لباس های وی می باشد وعده 3000 عدد تیشرت اختصاصی برای هواداران در این کنسرت را داده است که پس از ورود به سالن کنسرت به هواداران داده می شود.