به گزارش پایگاه خبری نشان :

سردار آزمون فوتبالیست نامدار کشورمان در گنبد کاووس متولد شده است. سردار آزمون در تیم عقاب گنبد فوتبالش را شروع کرد. سردار آزمون در تیم زنیت هم بسیار درخشیده است. چندی پیش سردار آزمون در پی جمع کردن فالوور ویدئویی از خود منتشر کرده بود. در ادامه عکسی از سردار آزمون در کنار همسرش آناهیتا را می توانید در این سایت مشاهده فرمائید

این بازیکن در مهر سال 91 از باشگاه سپاهان اصفهان به روبین کازان روسیه رفت. اولین گل خودرا در تیم بزرگسالان روبین کازان در دیدار برگشت لیگ اروپا در برابر تیم مولده به ثمر رساند

عکس جدید سردار آزمون و همسرش

سردار آزمون

سردار آزمون در مسابقات مقدمانی جوانان آسیا در بازی با لبنان بعنوان بهترین بازیکن انتخاب شد و توانست دو گل به ثمر برساند. او در مسابقات فوتبال جام دوستی روسیه درسال 2012 در ترکیب تیم ملی جوانان با زدن 7 گل در 6 بازی به مقام آقای گل دراین دوره از بازی ها رسید.

او یکی از امید های ایران برای بازی در جام جهانی 2014 برزیل بود ولی نتوانست در فهرست نهایی کارلوس کی روش قرار بگیرد و به جام جهانی 2014 نرسید.به گزارش پارس ناز سردار در جام ملت های آسیا درسال 2015 در میان ملی پوشان ایران حضور داشت و توانست 2 گل بزند و تبدیل به یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی شود. او در اسفند سال 1393 به صورت قرضی به روستوف رفت.

سردار آزمون

او در 22 خرداد 1396 با حضور در تیم ملی فوتبال ایران در مقابل ازبکستان گل زد که بعد از برزیل و روسیه، ایران بعنوان سومین تیم به جام جهانی 2018 روسیه پیوست. او در تیم روستوف هم موفق به گلزنی در برابر دو تیم بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا شد.

زندگی شخصی سردار آزمون

پدر او خلیل آزمون بازیکن سابق والیبال ایران است. او از ترکمن های ایرانی است و اهل سنت می‌باشد. او تنها یک خواهر دارد که ازدواج کرده است.